15.07.2020/16:40

Bronisze startują z kampanią marketingową. Pierwszy film o truskawkach

Rynek Hurtowy Bronisze chce pokazać, jak ważną rolę odgrywają małe, rodzinne gospodarstwa ogrodnicze w produkcji owoców i warzyw w Polsce. Startuje kampania, składającą się z kilku filmów reklamowych podkreślająca rolę Rynku Hurtowego w łańcuchu dostaw.

Warszawski Rolno-Spożywczy Rynek Hurtowy rozpoczął kampanię reklamową promującą tradycyjny kanał dystrybucji owoców i warzyw w Polsce. Kampania składać się będzie z cyklu kilku, filmów reklamowych akcentujących rolę małych, rodzinnych gospodarstw w produkcji owoców i warzyw w Polsce. 

„Truskawki” to pierwszy z cyklu film, który pokazuję jak ważną rolę odgrywają małe, rodzinne gospodarstwa ogrodnicze w produkcji owoców i warzyw w Polsce. W filmie przedstawiona jest również bardzo ważna rola Rynku Hurtowego jako elementu spajającego pasję i trud producentów oraz pracę właścicieli sklepów owocowo-warzywnych i stoisk na bazarach, którzy dbają o to by docelowi konsumenci codziennie mogli się cieszyć świeżymi owocami i warzywami.

„Mając na uwadze znaczenie miejsca – rejonu Czerwińska – jako najważniejszego miejsca zagłębi produkcji owoców i warzyw miękkich – w szczególności truskawek, oraz chcąc wesprzeć lokalnych producentów, pierwszy film rozpoczęliśmy pod nazwą „z pola na stół - truskawki”.  Rolą filmu jest podkreślenie znaczenia pasji i trudu polskich producentów oraz pracy właścicieli sklepów owocowo-warzywnych i stoisk na bazarach. Obie te grupy dbają o to by docelowi konsumenci codziennie mogli się cieszyć świeżymi owocami i warzywami” – podają przedstawiciele Rynku Hurtowego w Broniszach.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.