Bronisze startują z kampanią marketingową. Pierwszy film o truskawkach
Rynek Hurtowy Bronisze chce pokazać, jak ważną rolę odgrywają małe, rodzinne gospodarstwa ogrodnicze w produkcji owoców i warzyw w Polsce. Startuje kampania, składającą się z kilku filmów reklamowych podkreślająca rolę Rynku Hurtowego w łańcuchu dostaw.
Warszawski Rolno-Spożywczy Rynek Hurtowy rozpoczął kampanię reklamową promującą tradycyjny kanał dystrybucji owoców i warzyw w Polsce. Kampania składać się będzie z cyklu kilku, filmów reklamowych akcentujących rolę małych, rodzinnych gospodarstw w produkcji owoców i warzyw w Polsce.
„Truskawki” to pierwszy z cyklu film, który pokazuję jak ważną rolę odgrywają małe, rodzinne gospodarstwa ogrodnicze w produkcji owoców i warzyw w Polsce. W filmie przedstawiona jest również bardzo ważna rola Rynku Hurtowego jako elementu spajającego pasję i trud producentów oraz pracę właścicieli sklepów owocowo-warzywnych i stoisk na bazarach, którzy dbają o to by docelowi konsumenci codziennie mogli się cieszyć świeżymi owocami i warzywami.
„Mając na uwadze znaczenie miejsca – rejonu Czerwińska – jako najważniejszego miejsca zagłębi produkcji owoców i warzyw miękkich – w szczególności truskawek, oraz chcąc wesprzeć lokalnych producentów, pierwszy film rozpoczęliśmy pod nazwą „z pola na stół - truskawki”. Rolą filmu jest podkreślenie znaczenia pasji i trudu polskich producentów oraz pracy właścicieli sklepów owocowo-warzywnych i stoisk na bazarach. Obie te grupy dbają o to by docelowi konsumenci codziennie mogli się cieszyć świeżymi owocami i warzywami” – podają przedstawiciele Rynku Hurtowego w Broniszach.
1