06.06.2018 / 08:00
StoryEditor

Browar Pinta stworzy sieć pubów

(fot. mat. prasowe)
Browar Pinta chce rozwinąć franczyzową sieć pubów. Pierwszy powstanie we Wrocławiu - donosi "Puls Biznesu".

Pinta to rzemieślniczy browar, który do stworzenia własnego pubu szykuje się od roku. Celem ma być kilkanaście lokali tylko i wyłącznie z rzemieślniczymi piwami.

Jak zap...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 58% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.10.2025 / 10:08
StoryEditor
Kaufland zyskuje wsparcie ze strony trzech sieci handlowych
Dzięki rozbudiwie Ozimska stała się największym parkiem handlowym w Opolu i okolicy (fot. materiały prasowe)

Zakończyła się rozbudowę parku handlowego Ozimska Park w Opolu. Dzięki tej inwestycji w obiekcie mogły zaistnieć sklepy trzech sieci, które uzupełniając ofertę kompleksu handlowego dodatkowo zwiększą ruch klientów przy takich sklepach jak Kaufland, Jula czy Media Expert.

Rozbudowa parku handlowego Ozimska sprawiła, że w obiekcie pojawiło się 12 tys. mkw. nowej powierzchni najmu. Jego całkowita powierzchnia wzrosła tym samym do ponad 18 mkw., co ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2025 / 17:17
StoryEditor
Krzysztof Chmura, szef Bonduelle na Europę Centralną: Innowacje to nasza recepta na stagnację i zakupy "na autopilocie"
Krzysztof Chmura, dyrektor generalny Grupy Bonduelle na Europę Centralną zapewnia, że jego firma nigdy nie zboczy z roślinnego kursu (fot. materiały prasowe)

W obliczu rosnących wyzwań rynkowych producenci żywności szukają nowych sposobów na zwiększenie sprzedaży. Krzysztof Chmura, dyrektor generalny Grupy Bonduelle na Europę Centralną, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl zdradza, jak firma chce przekonać Polaków do tego, żeby kupowali więcej produktów z jej portfolio. Wskazuje kategorie, w których widzi największy potencjał, oraz mówi o czynnikach, które ten wzrost ograniczają.

Z tego artykułu dowiesz się m.in.:

  • jakie innowacje produktowe wprowadza firma Bonduelle?
  • jakie działania w obszarze ekspozycji produktów stosuje Bonduelle, żeby zwię...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. październik 2025 21:12