Browar Van Pur zmienia strategię komunikacji i pozycjonowanie dla piwa Łomża
Marka Łomża, należąca do spółki piwowarskiej - Van Pur, zmienia strategię komunikacji i pozycjonowanie. Zespół Brand Strategy&Consumer Research w Deloitte opracował całościową strategię relaunchu marki Łomża, na jej podstawie przygotowane zostały nowe opakowania oraz aktualnie trwająca kampania wizerunkowa.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
28.09.2020
moze ze dwa slowa w temacie konkursu ; wygrales puszke piwa ...tylko jedz do lomzy ja odebrac np. z lodzi . nie ma wytypowanych sklepow do odbioru nagrod poza podlasiem a promocyjne piwo sprzedaje sie w calym kraju ???
-
12.08.2017
Brak kasy na reklame w innych mediach !!!! Kasa poszla do produkcji blaszanych puszek a rynek sie kurczy.
3