14.01.2019/17:51

Brytyjczycy chcą ograniczyć handel słodyczami

Brytyjski rząd przedstawił propozycję ograniczenia ekspozycji słodyczy w strefach przykasowych i reklam namawiających do kupna większej ilości produktów. Cel to walka z otyłością dziecięcą.

Zaproponowano ograniczenie umieszczania wysokokalorycznych produktów spożywczych w strefach kasowych, na końcu alejek sprzedażowych i przy wejściach do sklepów.

Ograniczenia mają dotyczyć też reklam opartych na liczbie, takich jak „kup dwa pierwsze produkty...”.

Rząd Wielkiej Brytanii twierdzi, że propozycje dotyczą wyłącznie słodkich i tłustych potraw oraz napojów najczęściej spożywanych przez dzieci. Nie dotyczy to produktów, które nie przyczyniają się do otyłości u dzieci. Detaliści nadal mogliby udzielać rabatów na sprzedaż detaliczną cukru i produktów tłuszczowych.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.