21.11.2019 / 16:54
StoryEditor

Burger King zdenerwował wege-konsumentów. Jest pierwszy pozew za roślinną kanapkę

(Flickr/JJBers)
Philip Williams, weganin z Florydy, zdecydował się pozwać sieć za to, że opcja reklamowana jako wegańska, tak naprawdę nie jest wege. Jak się okazało, szumne zapowiedzi Burger Kinga o wprowadzeniu pierwszej kanapki warzywnej, bez wołowiny, rozczarowały konsumentów na całym świecie.  Okazało się, że wegańskie burgery smażone są na tym samym grillu co mięso, rumieniąc się na wytopionym z wołowiny tłuszczu.

Amerykanin pozwał sieć za to, że reklamując Impossible Whoppera jako „roślinną kanapkę” odpowiednią dla wegetarian i wegan, wprowadzała ich w błąd. Williams dodał także, że w re...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.06.2025 / 17:51
StoryEditor
Sieci handlowe boją się giga fuzji na rynku spożywczym. Czy unijny regulator popsuje plany koncernów Mars i Kellanova?
Mars przejmie producenta chipsów Pringles (fot. Surja Sen Das Raj/Unsplash)

Przejęcie koncernu Kellanova przez firmę Mars staje pod znakiem zapytania. Transakcja o wartości 36 mld USD zostanie poddana szczegółowemu dochodzeniu antymonopolowemu przez Unię Europejską. Wiele wskazuje na to, że gigant cukierniczy będzie musiał zbyć część aktywów, aby rozwiać obawy dotyczące konkurencji i móc przejąć producenta m.in. chipsów Pringles.

Unijny regulator ma wątpliwości, czy Mars przejmując Kellanova nie zyska zbyt mocnej pozycji na wybranych rynkach krajów UE. Według nieoficjalnych informacji, na które powołuje ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 21:06
StoryEditor
Dino z kluczową umową dla przyszłości firmy. Pozwoli ona utrzymać wysokie tempo rozwoju sieci w kolejnych latach
Na zdj. sklep Dino we Wrocławiu (fot. daily_creativity/Shutterstock)

Dino Polska podpisała umowę, która ma fundamentalne znaczenie dla jej przyszłego rozwoju i utrzymania wysokiego tempa ekspansji sieci supermarketów w kolejnych latach. Ta strategiczna decyzja, podjęta przez zarząd Dino Polska, gwarantuje kontynuację sprawdzonego modelu rozwojowego firmy.

Aneks do umowy podpisany 23 czerwca br. przez Dino Polska z firmą Krot Invest (specjalizującą się w generalnym wykonawstwie), wydłuża termin obowiązywania pierwotnej umowy ramow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. lipiec 2025 18:10