02.11.2018 / 12:17
StoryEditor

"Byliśmy, jesteśmy i będziemy na rynku". Piotr i Paweł z nową kampanią marketingową

(fot. mat. prasowe)
Piotr i Paweł ogłosił nową kampanię marketingową. Akcja stoi pod znakiem rogali świętomarcińskich i jej celem jest, jak deklaruje prezes sieci, Marek Miętka, zakomunikowanie klientom: "byliśmy, jesteśmy i będziemy na rynku".

– Tak jak zapowiadaliśmy, tak robimy – zmieniamy się i restrukturyzujemy, wychodzimy do klientów ciekawą akcją marketingową. Piotr i Paweł wraca do swoich korzeni i chce stanowc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 11:15
StoryEditor
Zmiany w zarządzie Unimot Paliwa. Poznaliśmy nazwisko nowego prezesa
Stacja paliw AVIA (fot. Materiały Prasowe)

Grupa Unimot poinformowała za pośrednictwem swojej strony internetowej o istotnych zmianach w strukturze zarządczej spółki UNIMOT Paliwa Sp. z o.o. Firma ogłosiła nazwisko nowego Prezesa Zarządu oraz Wiceprezesa Zarządu ds. Handlu.

Z dniem 1 maja 2025 roku funkcję Prezesa Zarządu UNIMOT Paliwa obejmie Przemysław Podgórski, dotychczasowy wiceprezes spółki, menedżer o wysokim autorytecie branżowym i wiel...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.05.2025 / 11:28
StoryEditor
Na Wielkanoc Aldi i Lidl podkradły udziały rynkowe konkurentom. Komu zabrały najwięcej?
Lidl akceptuje kupony rabatowe sieci Aldi

Sieci dyskontów Aldi i Lidl zyskały dodatkowe udziały w brytyjskim rynku detalicznym w okresie wielkanocnym. Wydarzyło się to w sytuacji gdy tradycyjnie był to czas, w którym największe sieci supermarketów generowały największą sprzedaż i zyski.

Według firmy badawczej NielsenIQ udziały sieci Aldi w rynku brytyjskim wzrósł o 0,2pp. do 10,5 proc. w ciągu 12 tygodni (do 19 kwietnia), w porównaniu z rokiem poprzednim. Lidl ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2025 11:23