16.11.2017 / 23:00
StoryEditor

Canpack otworzył fabrykę puszek napojowych

3 listopada Grupa Canpack uruchomiła w holenderskim mieście Helmond nową fabrykę aluminiowych puszek napojowych. Zakład firmy Canpack został wybudowany nakładem ponad 100 mln euro. Hala produkcyjna oraz magazyn fabryki o łącznej powierzchni 40 000 mkw. zostały wyposażone w dwie linie produkcyjne o rocznej zdolności produkcyjnej 2 mld puszek w różnych rozmiarach.

Fabryka w Helmond jest największą polską inwestycją w Holandii. Jest zaliczana w swojej branży do najbardziej energooszczędnych i najnowocześniejszych technologicznie zakładów n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.06.2025 / 10:47
StoryEditor
Znana sieć zmienia swoje sklepy. To największa transformacja od lat
Auchan modernizuje hipermarkety. Nowy format testowany (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych sieci handlowych w Europie rozpoczęła wdrażanie największej transformacji swoich sklepów od lat. Zmiany są odpowiedzią na nowe potrzeby zakupowe konsumentów i obejmują zarówno przestrzeń, jak i funkcje obiektów. Co dokładnie zmienia Auchan i czy inne sklepy pójdą w ich ślady?

Auchan wprowadza nowy model działania swoich hipermarketów, rozpoczynając od placówki we francuskim Fréjus. Zmiany mają na celu zwiększenie efektywności sprzedaży, uproszczenie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.06.2025 / 13:50
StoryEditor
SPAR inwestuje w retail media. Co oznacza nowa współpraca z Doohlabs?
Logo sieci SPAR (fot. Shutterstock)

W obliczu dynamicznych zmian w handlu detalicznym SPAR stawia na nowoczesne narzędzia do zarządzania reklamą wewnątrz sklepów. Sieć rozpoczęła współpracę z firmą Doohlabs, by rozwijać międzynarodowy ekosystem retail media. Co kryje się za tą decyzją i jakie może mieć konsekwencje dla branży spożywczej?

SPAR International ogłosił nawiązanie współpracy z firmą Doohlabs w celu stworzenia wielorynkowego ekosystemu retail media. Nowe rozwiązania zostaną oparte na platformie In-stor...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. lipiec 2025 03:34