21.07.2016/20:39

Carrefour chce mocniej odróżnić się konkurencji

Carrefour Polska stawia na wyróżniki, które mają budować przewagę sklepów sieci nad rynkową konkurencją. Firma stawia na bliskość, wybór, najlepszy stosunek jakości do ceny i zdrowie. – W bardzo konkurencyjnym środowisku chcemy się wyróżnić na tle innych firm handlowych – mówi Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.