Carrefour chce przyspieszyć rozwój aplikacji Mój Carrefour
Christophe Rabatel, dyrektor generalny Carrefour Polska zapowiedział, że do końca 2018 r. aplikacja Mój Carrefour może zostać ściągnięta nawet przez 3 mln klientów w Polsce. Obecnie – jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl - aplikacja została ściągnięta przez 1,8 mln użytkowników.
Jednocześnie aplikacja Mój Carrefour liczy 500 tys. aktywnych użytkowników. Biorąc pod uwagę zapowiedzi Carrefoura dotyczące ściągnięć usługi i obecną liczbę aktywnych użytkowników można oszacować, że na koniec roku liczba klientów posługujących się aplikacją w trakcie zakupów może wzrosnąć do ok. 750 tys.
Dzięki aplikacji Mój Carrefour klienci Carrefoura mają dostęp do kuponów, gazetek handlowych, dodatkowych rabatów i promocji, programu lojalnościowego, a także usług, takich jak np. Scan&Go, SąSiatki, czy mobilne płatności Masterpass i Android Pay. Narzędzie pozwala sieci Carrefour na pozyskanie znacznej wiedzy na temat zwyczajów zakupowych klientów, dzięki czemu może jeszcze lepiej spersonalizować swoją ofertę.
Jak podkreślają przedstawiciele sieci Carrefour „urządzenia mobilne i rekomendacje pochodzące z mediów społecznościowych odgrywają coraz większą rolę w codziennych decyzjach klientów sieci handlowych, a smartfon towarzyszy im przy każdych zakupach. Trendy internetowe zmieniają się błyskawicznie, dlatego głównym założeniem sieci Carrefour Polska jest ich prawidłowe rozpoznanie i wyprzedzanie."
Kliknij i przeczytaj więcej na temat aplikacji Mój Carrefour:
7