08.02.2020 / 12:00
StoryEditor

Christophe Rabatel, prezes Carrefour Polska: Docelowo możemy stać się liderem rynku e-grocery w Polsce

Christophe Rabatel, prezes Carrefour Polska (Carrefour Polska)
Christophe Rabatel, prezes Carrefour Polska zapowiada, że prowadzona przez niego firma będzie w najbliższych latach bardzo mocno pracowała nad rozwojem na rynku e-grocery. Jego zdaniem Carrefour może finalnie stać się liderem polskiego rynku handlu żywnością przez internet wyprzedzając m.in. Tesco i Frisco.pl, a także pozostałych graczy z tego obszaru.

- Nasz kanał e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie, notujemy bardzo duże wzrosty sprzedaży żywności przez internet. Ma to związek z kilkoma kwestiami, m.in. naszą strategią ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.10.2025 / 09:30
StoryEditor
System kaucyjny w zasadzie nie działa, a skorzystał już z niego co ósmy konsument. Jak to możliwe?
Delikatesy Centrum testują w sklepach butelkomaty, fot. Grupa Eurocash

System kaucyjny w Polsce ruszył 1 października br. Na rynku nie ma butelek, które można byłoby zwrócić i odebrać kaucję. Kilka dni temu pierwszy (nagłośniony) zwrot kaucji został wykonany przez sieć Lidl, ale większość sieci czeka w gotowości i sygnalizuje, że opakowania pojawią się na przełomie października i listopada, a nawet później, wraz z wyczerpującymi się zapasami w magazynach. Mimo to, najnowsze badanie UCE Research ujawnia zaskakujący trend: aż co ósmy z naszych rodaków korzystał już z systemu kaucyjnego, który funkcjonuje jedynie teoretycznie. Jak to możliwe?

Wyjaśnienie tego fenomenu jest stosunkowo proste warto przyjrzeć się na początku wynikom badania zrealizowanego przez UCE Research i Shopfully. Z analizy UCE Research i Sho...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.10.2025 / 11:31
StoryEditor
Jak rosną ceny w koszyku zakupowym drogerii DM? Sieć twierdzi, że "da się taniej bez promocji"
Koszyk zakupowy w drogerii DM. Czy w sklepach jest taniej?

Podczas gdy polskim rynkiem handlowym wstrząsa wojna cenowa i nakręcana jest spirala promocyjna, sieć drogerii DM konsekwentnie stawia na unikatową politykę trwałych cen, co pozwala firmie zapanować nad wzrostem sen na sklepowych półkach.

Efekty strategii cenowej DM są imponujące i stawiają sieć w kontrze do rynkowych trendów: wskaźnik inflacji w koszyku zakupowym drogerii od początku roku do sierpnia wyniósł zal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. październik 2025 02:09