19.05.2018/20:00

Carrefour Express - oferta franczyzowa 2018

NAZWA SIECI: Carrefour Polska
CENTRALA: ul. Targowa 72, 03 734 Warszawa, tel. 22 517 25 09, 22 517 28 19, e-mail: franchising@carrefour.com, www.carrefour.pl
OSOBA ODPOWIEDZIALNA ZA FRANCZYZĘ: Michał Florkiewicz, Dyrektor ds. sklepów convenience
LICZBA SKLEPÓW: Blisko 900, w tym ponad 600 sklepów franczyzowych
ŚREDNIA POWIERZCHNIA SPRZEDAŻY SKLEPU: Carrefour express minimarket – 190 mkw., Carrefour express convenience – 90 mkw., supermarket franczyzowy Carrefour – powyżej 500 mkw.
ASORTYMENT: 3000-7000 SKU*, w zależności od formatu
MARKA WŁASNA: Do 1000 SKU, w zależności od formatu. Marka Carrefour, Reflets de France, Terre d’Italie, De Nuestra Tierra, Jakość z Natury Carrefour, Wędzarnia Carrefour
MAGAZYN CENTRALNY: 4 magazyny centralne
WSPÓLNY PROGRAM KOMPUTEROWY: Tak
ROK POWSTANIA SIECI: 1959 na świecie, 1997 w Polsce
ZASIĘG TERYTORIALNY: Ogólnopolski

WYMAGANIA WOBEC KANDYDATA NA FRANCZYZOBIORCĘ
- Posiadanie lokalu, który zostanie pozytywnie zweryfikowany przez Carrefour (firma pomaga również w znalezieniu lokalu).
- Odpowiednie fundusze na prace adaptacyjne – jeśli stan lokalu tego wymaga.
- Pierwsze zatowarowanie sklepu może zostać rozłożone na płatność w ratach nawet na pół roku. Zamówienia bieżące (tzw. kredyt kupiecki) są zabezpieczane różnego rodzaju produktami finansowymi (np. gwarancja bankowa).
- Chęć do współpracy oraz prowadzenia sklepu zgodnie z konceptem handlowym.

CARREFOUR EXPRESS CONVENIENCE I MINIMARKET ORAZ SUPERMARKET
- skuteczny koncept handlowy
- dostęp do szerokiego asortymentu (w tym do marki własnej)
- pakiet otwarciowy w postaci części lub całości wyposażenia (w przypadku express convenience jest to 100% wyposażenia)
- katalogi z promocjami na otwarcie oraz plakaty otwarciowe
- wizualizację wewnętrzną i zewnętrzną sklepu lub elementy wizualizacji zewnętrznej
- system i sprzęt informatyczny (w tym kasy)
- profesjonalną logistykę
- wsparcie marketingowe
- doradztwo opiekuna regionalnego
- pakiet szkoleń
- wsparcie ekipy otwarciowej

CO SIEĆ CARREFOUR OFERUJE SWOIM PARTNEROM FRANCZYZOWYM?
1. Aranżacja wnętrza
- Carrefour przygotowuje franczyzobiorcom pełną aranżację sklepu, czyli plan sklepu wraz z rozmieszczeniem poszczególnych rodzin produktów oraz produktów na półce
- w ramach pakietu Carrefour dostarcza również cały sprzęt IT, kasy, wagi oraz udostępnia systemy IT
do zarządzania sklepem
2. Materiały eksploatacyjno-reklamowe
- ubrania robocze
- koszyki
- wózki
- oznaczenia produktów w sali sprzedaży
- ramki na plakaty
3. Pakiet szkoleń
- szkolenia przed otwarciem sklepu (teoretyczne oraz praktyczne w sklepie)
- szkolenia prowadzone przez opiekuna regionalnego po otwarciu sklepu
4. Wizualizacja sklepu
- Dekoracje wewnętrzne i zewnętrzne obejmują m.in.: logotypy, kasetony, plakaty, naklejki na szyby
5. Korzyści wynikające z obecności formatów franczyzowych w przekazie marketingowym Carrefoura w:    
- kampaniach telewizyjnych
- kampaniach radiowych
- kampaniach internetowych
- aplikacji Mój Carrefour
- katalogach promocyjnych
6. System wynagrodzeń retrospektywnych
- bonusy ilościowe
- bonusy jakościowe
7. Komunikacja za pomocą specjalnej platformy – również na urządzeniach mobilnych
- W ramach platformy dostępne są:
- informacje
- komunikaty
- aplikacje informatyczne
8. Franczyzobiorca Carrefour pozostaje niezależnym przedsiębiorcą. Decyduje o:
- zatrudnieniu
- zamówieniach
- polityce cenowej i kosztowej w swoim sklepie
- przyszłości swojego biznesu

JAK PRZYSTĄPIĆ DO FRANCZYZY SIECI CARREFOUR?
tel. 22 517 25 09, 22 517 28 19; e-mail: franchising@carrefour.com

Materiał partnera "Przewodnika franczyzowego 2018".

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Bolo 20.10.2019

    Wszystko ma swoje plusy i minusy siec jak siec zawsze wiekszy jest na wygranej pozycji podobnie jak przedmowca zgodze sie z opinia ze od wszystkiego umywaja rece, ich obliczenia i spekulacje nt. lokalizacji maja sie nijako do rzeczywistosci, inaczej przy juz istniejacych lokalizacjach bo maja dane czarne na bialym,. Przed podpisaniem nie ma szans na dostep do cen produktow od sieci, po podpisaniu i rozpoczeciu wspolpracy okazuje sie ze maja ceny na wiekszosc produktow o woele wyzsze niz w lokalnych hurtowaniach , piwo napoje alkohol kawa i chemia drozsze nawet o kilkanascie procent,
    Podczas akcji promocyjnych nie ma szans na zakup towarow chociaz w cenie jaka maja na hiperach,
    Do oplaty franczyzowej czyli do obrotu licza wyroby tytoniowe które sprzedajemy na 2% marzy ,
    Convinience jest ok bo marza wysoka brak stalego klienta wiec jakos jestesmy w stanie podciagnac na zielonym logo porazka,

  • Olo 25.08.2018

    Nie polecam odradzam ludzie nie dajcie się nabrać. Typowy koncern wykorzystujący nniejszych. Dyrektorzy na spotkaniach kłamią nie wywiązują się z umów. Ich świetlana wizja jakoby dokładnie sprawdzali możliwości lokalizacji to bajka. Nie wiedza nic to dla nich koteria. Nabijają ludzi w butelkę a potem umywają ręce. Ich plany naprawcze to takie żebyś po wszystkich inwestycjach oddał im sklep za darmo. Nie ma żadnej propozycji zmiany lokalizacji itp. Wszystko co mówią to kłamstwa. Te cudowne wizje ze wiedza gdzie i jaki asortyment sprzeda się najlepiej nie maja nic wspólnego z rzeczywistością. Towar za 15 tys do wyrzucenia przez fantazje tych oppwiadaczy. Od każdej odpowiedzialności umywają ręce. Ludzie ja przegrałem ale Wy nigdy w to nie wchodźcie.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.