23.03.2017/14:35

Carrefour: hipermarkety to dla nas kluczowy format

Hipermarkety pozostają dla Carrefour kluczowym formatem. Spółka posiada w swoim portfolio 86 obiektów handlowych o wielkości od 2 000 do 12 000 m kw, zlokalizowanych na terenie całego kraju. W 2016 roku Carrefour otworzył dwa nowe hipermarkety i kompleksowo zmodernizował 18 istniejących obiektów.

Dodatkowo, aby zwiększyć efektywność tego formatu, firma wdrożyła nowe koncepty handlowe w sklepach. W 2016 roku firma kontynuowała pracę nad rozwojem oferty handlowej, której filarami są nowoczesne rozwiązania, różnorodność produktów, wyjątkowo atrakcyjne ceny oraz przyjemność i komfort zakupów. Tradycyjne działy uzupełniono autorskimi minikonceptami, takimi jak strefa alkoholi, strefa słodyczy czy wędzarnia Carrefour. Do ponad 1000 artykułów poszerzono ofertę w dziale „Świat Zdrowia”, co znacznie ułatwiło klientom dokonywanie odpowiednich wyborów żywieniowych. W obszarze e-commerce firma wdrożyła usługę click&collect, która umożliwiła osobisty odbiór zamówionych uprzednio przez Internet produktów we wszystkich hipermarketach na terenie kraju.

W 2017 roku Carrefour utrzyma dotychczasowe tempo ekspansji w segmencie hipermarketów, otwierając dwa nowe obiekty w Piotrkowie Trybunalskim i w Galerii Północnej w Warszawie.

Nowoczesny hipermarket w Posnanii

Carrefour Polska otworzył w Poznaniu swój 86. hipermarket w Polsce, który na powierzchni ponad 7,5 tys. mkw zapewnia klientom bogatą ofertę prozdrowotnych i lokalnych produktów, a także oferuje przyjemność z robienia zakupów. Najnowszy hipermarket Carrefour to przykład realizacji nowej strategii handlowej firmy. Sklep charakteryzuje się nowoczesnymi rozwiązaniami i kompleksową ofertą, zarówno produktów świeżych, jak i niespotykaną dotąd ofertą ponad 500 produktów lokalnych, pochodzących z Wielkopolski.

Hipermarket został podzielony zgodnie z koncepcją tak zwanych światów: Alei mody, Zakupów codziennych oraz Produktów tradycyjnych. Nowatorski, butikowy układ sklepu, innowacyjne minikoncepty oraz digitalizacja wpływają na komfort i przyjemność zakupów, a różnorodne i specjalnie wyselekcjonowane produkty dopasowane są do potrzeb współczesnego konsumenta.

Świat zakupów codziennych znajduje się w centrum sklepu, tak aby zapewnić klientowi szybki dostęp z obydwu wejść. Tutaj dostępne są produkty sezonowe, promocyjne, wybór produktów lokalnych i oferta wyposażenia domu. Konsumenci mogą wybierać także spośród bogatego asortymentu produktów ekologicznych, prozdrowotnych i certyfikowanych.

W Świecie produktów tradycyjnych znajdują się autorskie minikoncepty, jak np. strefa alkoholi, sushi, słodycze, czy wędzarnia Carrefour, a także najwyższej jakości produkty świeże: mięso i wędliny, ryby oraz 120 odmian warzyw i owoców na Targu Świeżości. Ponadto, klienci hipermarketu mogą skorzystać z najniższych w Poznaniu cen na produkty lokalne i asortyment z działu zdrowie, a także z atrakcyjnych promocji sezonowych.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Poznaniak 25.03.2017

    Wszytko super ale .... dwie osoby na 20metrach stoiska to juź katastrofa wrotki tym pania kupic . Super panie pracuja w posnani nie ktore ....vale ja bym tam nie pracowal do zajehania

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.