Carrefour ma już sto sklepów w Warszawie
Ruszyły one m.in. w Krakowie, Gdyni, Iłży i Warszawie, gdzie w ciągu miesiąca przybyło siedem placówek i obecnie w całym mieście jest ich 100. Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy w Carrefour Polska podkreśla, że operator wspiera franczyzobiorców na każdym etapie prowadzenia biznesu, a oferta sklepów jest dopasowana do lokalnego otoczenia. W Polsce Carrefour rozwija kilka formatów franczyzowych: Carrefour Express minimarket z zielonym logo – sklepy o powierzchni100-500 mkw., zlokalizowane w dużych, średnich i małych miastach oraz na wsiach; Carrefour Express convenience z pomarańczowym logo – typowo miejskie placówki samoobsługowe o powierzchni sprzedaży do 100 mkw., jest też oferta prowadzenia działalności pod szyldem Globi, skierowana do detalistów i z miast, i wsi. Obecnie w ramach sieci Carrefour w Polsce działa blisko 420 sklepów franczyzowych.
5