20.04.2018/13:32

Katarzyna Orlińska, dyrektor Carrefour Polska: Tworzymy najpopularniejszą aplikację handlową w Polsce

Lidl i Biedronka ścigają się na weekendowe obniżki, do walki o klienta w piątki i soboty przed niehandlowymi niedzielami przystąpiła sieć Carrefour. Operator chce wykorzystać w tym starciu aplikację Mój Carrefour. Francuska sieć  przygotowała dla swoich klientów ogólnopolską, weekendową akcję promocyjną bazującą na aplikacji. Jej użytkownicy od piątku do niedzieli będą mogli robić zakupy w hiper- i supermarketach sieci w Polsce z 10-proc. zniżką.

Weekendowa akcja promocyjna jest kolejną, kompleksową ofertą przygotowaną przez sieć dla wszystkich klientów korzystających z aplikacji Mój Carrefour. Sieć poszerzyła dostępne w aplikacji oferty handlowe o propozycję skierowaną do odwiedzających sklepy Carrefour w weekendy. W piątki, soboty i handlowe niedziele, posiadacze aplikacji mogą uaktywnić elektroniczny kupon upoważniający ich do dokonania zakupów z 10 proc. rabatem we wszystkich hipermarketach i supermarketach Carrefour w Polsce. Akcją objęte są zakupy do 300zł, a w zależności od sklepu zniżka obowiązuje od minimalnej kwoty 80 zł lub 150 zł. W weekendy z niedzielą niehandlową akcja odbywa się w piątki i soboty.

- Konsekwentnie realizujemy nasze ambicje, aby aplikacja Mój Carrefour stała się najpopularniejszą aplikacją handlową w Polsce, oferując wiele innowacyjnych usług i atrakcyjnych ofert handlowych. Stale poszerzamy ich portfolio i rozwijajmy nowe funkcjonalności, aby zapewnić klientom jak najwięcej korzyści z jej posiadania. Weekendowa oferta 10 proc. zniżki jest naszą najnowszą propozycją dostępną dla wszystkich aktualnych i nowych użytkowników aplikacji Mój Carrefour – mówi Katarzyna Orlińska, dyrektor ds. digitalizacji w Carrefour Polska.    

Weekendowa akcja promocyjna rozwija wachlarz korzyści dostępnych dla użytkowników aplikacji Mój Carrefour. Oprócz cieszącego się dużą popularnością programu lojalnościowego, dzięki któremu posiadacze aplikacji mogą korzystać z unikalnych kuponów zniżkowych, Mój Carrefour zapewnia dostęp, m.in. do e-kuponów, e-bonów, lokalizatora sklepów, listy zakupów, a także czytnika cen. Posiadacze aplikacji mogą  skorzystać również z usługi Scan&Go, programu Sąsiatki czy zrobić zakupy za pośrednictwem smartfona, dzięki funkcjonalności m-commerce.

Ponadto,  dla klientów wybranych supermarketów i hipermarketów, np. w Warszawie, Wrocławiu czy Toruniu,  Carrefour  przygotował dodatkową promocję – rabat 10-proc.
z kuponem w aplikacji obowiązuje w tych sklepach codziennie.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów
w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Artur 21.04.2018

    Jak dla mnie jest ok

  • friq 20.04.2018

    z tak słabą apką życzymy powodzenia

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.