Katarzyna Orlińska, dyrektor Carrefour Polska: Tworzymy najpopularniejszą aplikację handlową w Polsce
Lidl i Biedronka ścigają się na weekendowe obniżki, do walki o klienta w piątki i soboty przed niehandlowymi niedzielami przystąpiła sieć Carrefour. Operator chce wykorzystać w tym starciu aplikację Mój Carrefour. Francuska sieć przygotowała dla swoich klientów ogólnopolską, weekendową akcję promocyjną bazującą na aplikacji. Jej użytkownicy od piątku do niedzieli będą mogli robić zakupy w hiper- i supermarketach sieci w Polsce z 10-proc. zniżką.
Pozostało jeszcze 84% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
21.04.2018
Jak dla mnie jest ok
-
20.04.2018
z tak słabą apką życzymy powodzenia
5