28.06.2018/14:43

Carrefour: Mamy plany ekspansji sklepu internetowego na kolejne miasta

Oferta sklepu internetowego sieci handlowej Carrefour jest dostępna dla klientów wyłącznie w Warszawie. Jak zapewnia w rozmowie z wiadomoscihandlowe.pl Bożena Nawara-Borek, dyrektor e-commerce w Carrefour Polska, w przyszłym roku ma się to zmienić.

- Ekspansja jest pewna, natomiast teraz nie mogę zdradzić konkretnych lokalizacji - komentuje przedstawicielka sieci Carrefour.

Jak zapewnia, aktualnie cały czas trwają pracę nad optymalizacją procesów logistycznych w Warszawie. - Testujemy różne rozwiązania. Jeśli będziemy już przekonani, że nasz projekt jest dobrze przygotowany, wtedy będziemy go implementować w innych dużych polskich miastach - zapewnia w rozmowie z wiadomoscihandlowe.pl.

Carrefour podjął już konkretne decyzje. Ustalono już plan ekspansji na przyszły rok.

Rozwój konceptu e-commerce w Carrefour wynika z chęci przygotowania odpowiedzi na nowe potrzeby klientów z segmentu e-grocery, czyli zakupów artykułów spożywczych przez internet. - Sytuacja na rynku e-grocery jest bardziej skomplikowana od e-commerce. Jego wartość nie przekracza 1 proc. całej sprzedaży detalicznej. Mimo to dostawy produktów spożywczych przez internet są bardzo istotne dla wszystkich graczy - dodaje przedstawicielka Carrefour.

Jak zapewnia, w przypadku Carrefoura roczny wzrost sprzedaży w kanale e-grocery osiąga wyniki trzycyfrowe, a rynek rośnie ok 30 proc. rok do roku. - Tak duża dynamika pokazuje, że klienci są już gotowi na zakupy artykułów spożywczych przez internet - dodaje Bożena Nawara-Borek.

Cały wywiad o przyszłości e-grocery w sieci Carrefour już niebawem tylko na wiadomoscihandlowe.pl

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.