24.09.2017/15:50

Carrefour nagrodzony przez Business Centre Club

25 września w siedzibie Business Centre Club w Warszawie ogłoszono wyniki konkursu „Ambasador Polskiej Gospodarki”. W gronie laureatów znalazł się Carrefour Polska, który został doceniony w kategorii „Najwyższa jakość”.

– Cieszę się, że Business Centre Club docenił działania Carrefour Polska w kategorii „Najwyższa jakość”. Nasza sieć od wielu lat podejmuje działania, aby stale zwiększać asortyment naszych sklepów, jednocześnie dbając o jakość sprzedawanych produktów. Możliwe jest to dzięki współpracy z wiarygodnymi dostawcami, którzy spełniają nasze wysokie standardy. Ambicją Carrefour jest przede wszystkim dostarczanie klientom produktów najwyższej jakości, które odpowiadają ich potrzebom. Należy także dodać, że dbamy o jakość obsługi naszych klientów. Wprowadzamy innowacyjne rozwiązania handlowe, m.in. aplikację Mój Carrefour, aby zagwarantować im jak największą satysfakcję z zakupów – mówi Robert Noceń, sekretarz generalny Carrefour Polska.

Carrefour od wielu lat kontynuuje swoją strategię handlową. Jej realizacja bazuje na rozwoju współpracy z polskimi wytwórcami produktów lokalnych i regionalnych, wprowadzeniu nowych marek w gamie produktów własnych oraz rozwoju kategorii produktów "Jakość z Natury Carrefour".

Carrefour Polska pracuje nad nowymi pomysłami na podwyższenie jakości swoich usług i coraz lepsze wsłuchiwanie się w światowe trendy. Carrefour, jako pierwsza sieć spożywcza w Polsce, wdroży koncept Marketplace, czyli internetową platformę sprzedaży łączącą klientów ze sprzedawcami. Innymi, całkowicie innowacyjnym projektami podnoszącymi jakość usług sieci jest platforma współpracy SąSiatki, dzięki której o zrobienie zakupów i ich dostarczenie możemy poprosić członków internetowej społeczności oraz usługa Skanuj i Płać, która pozwoli na zeskanowanie produktów telefonem i dokonanie szybciej płatności mobilnej.

Konkurs „Ambasador Polskiej Gospodarki” organizowany jest przez Business Centre Club. Jego celem jest wzmocnienie wizerunku przedsiębiorców – Członków Business Centre Club oraz ich promocja poprzez nagradzanie najlepszych przykładów dobrych praktyk biznesowych w kontaktach zagranicznych. Formuła konkursu jest szeroka. Poza eksporterami, dotyczy także firm przyczyniających się swoją działalnością do większej i lepszej rozpoznawalności polskiej gospodarki na świecie, tj. do importerów, firm współpracujących z zagranicznymi partnerami lub do podmiotów, z którymi innowacyjnych pomysłów korzystają przedsiębiorcy w Polsce i zagranicą.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.