12.01.2018 / 13:37
StoryEditor

Carrefour nawiązuje partnerstwo strategiczne z platformą internetowej sprzedaży prywatnej Showroomprivé

(strona główna platformy Showroomprive)
Francuski detalista ogłosił podpisaniu umowy strategicznego partnerstwa z firmą Showroomprivé, drugą co do wielkości w Europie platformą sprzedaży prywatnej – specjalizującą się w sprzedaży odzieży wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników serwisu. Obie firmy chcą rozwijać ofertę omnichannel, współpracując w zakresie sprzedaży, marketingu, logistyki i wymiany danych.

Carrefour zakupił 17 proc. akcji Showroomprivé od Conforamy, spółki zależnej grupy Steinhoff, jednocześnie podpisując umowę o partnerstwie strategicznym z firmą specjalizującą s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2025 / 12:57
StoryEditor
Polacy wydają coraz więcej na zwierzęta. Jak bardzo urośnie rynek pet care?
Polacy coraz więcej wydają na zwierzęta. Do 2029 roku rynek będzie wart ponad 10 mld zł (fot. Shutterstock)

W Polsce rośnie liczba zwierząt domowych, a wraz z nią popyt na karmy i akcesoria. Z najnowszych analiz OC&C Strategy Consultants wynika, że w ciągu czterech lat wartość tego rynku zwiększy się o blisko jedną trzecią. Jakie czynniki stoją za tak dynamicznym rozwojem i co wyróżnia polskich właścicieli zwierząt na tle Europy?

Z danych OC&C Strategy Consultants wynika, że rynek karmy i akcesoriów dla zwierząt domowych w Polsce od pięciu lat rośnie w tempie około 14 proc. rocznie. W 2025 roku jego wart...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.11.2025 / 16:06
StoryEditor
Lody Magnum wchodząna giełdę? Teraz można kupić sobie udziały w producencie lodów
Lody Magnum (fot. Shutterstock)

Po okresie niepewności Unilever ogłosił nową datę wejścia na giełdę swojej spółki lodowej – The Magnum Ice Cream Company. Początkowo plany pokrzyżowało wstrzymanie prac amerykańskiej administracji, jednak globalny koncern nie zamierza rezygnować z ambitnego projektu. Co oznacza ten krok dla rynku i inwestorów?

Unilever wyznaczył nowy termin giełdowego debiutu wydzielonej spółki lodowej – The Magnum Ice Cream Company (TMICC). Początkowo planowano wprowadzenie akcji na parkiet 10 listop...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. listopad 2025 16:15