26.04.2022 / 15:23
StoryEditor

Carrefour nie będzie już otwierał sklepów Bio w Polsce. Operator ma inny, bardziej sprytny pomysł i ambitne plany

Na zdj. sklep Carrefour Bio we francuskim Bordeaux (fot. Carrefour)
Tareck Ouaibi, dyrektor generalny Carrefour Polska w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl podkreśla, że kluczowym celem dla sieci są inwestycje w transformację żywieniową i rozwój oferty w tym obszarze. Firma postanowiła jednak zmienić strategię dotyczącą otwieranych sklepów Carrefour Bio, teraz chce rozwijać ten format w nowym koncepcie.

- Nasz główny cel to oczywiście transformacja żywieniowa. Będziemy jeszcze mocniej rozwijać naszą ofertę w tym obszarze. Otworzyliśmy kilka sklepów Carrefour Bio, które dają nam...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 13:45
StoryEditor
Szybkie dostawy i szybka kasa. Ile pieniędzy Wolt pożyczył restauratorom?
Z programu finansowego wsparcia oferowanego przez Wolt skorzystało w Polsce w ciągu siedmiu miesięcy 120 restauracji (fot. Shutterstock)

Firma Wolt podsumowała program Wolt Capital. W ciągu zaledwie siedmiu miesięcy ze wsparcia finansowego oferowanego przez spółkę, znaną dotąd głównie z działalności w obszarze q-commerce, skorzystało ponad 120 restauratorów. Jaki zastrzyk finansowy dostał rekordzista?

Branża gastronomiczna nie ma lekko. Dławią ją rosnące koszty prowadzenia działalności i coraz większe obciążenia fiskalne, połączone z tym, że Polacy – chcąc oszczędzać – ogran...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.06.2025 / 12:26
StoryEditor
Biedronka i Lidl pojawią się w Ukrainie. To tylko kwestia czasu
Kolejnym polem rywalizacji Biedronki z Lidlem będzie... Ukraina? (grafika: Patryk Makowski, Shutterstock)

- Pojawienie się sklepów Biedronka czy Lidl w Ukrainie to tylko kwestia czasu. Ich wejście na rynek ukraiński wydaje się całkowicie realistyczne - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Andrij Żuk, prezes Retail Association of Ukraine (RAU), organizacji zrzeszającej ukraińskich detalistów.

Z tego artykułu dowiesz się m.in.:

  • Jak blisko uruchomienia sklepów w Ukrainie był w 2022 r. Lidl?
  • Jakiego ukraińskiego gracza próbowała przejąć Biedronka?
  • Kto byłby głównym rywalem Biedronki i Lidla w Ukrainie?
  • Jakie zachodnie sieci sklepów spożywczych działają już na rynku ukraińskim?
  • Jakie polskie sieci non-food rozwijają się obecnie w Ukrainie?
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. lipiec 2025 03:13