30.09.2020/23:02

Carrefour otwiera dwa sklepy pod jednym adresem! Sieć rozwija koncept Carrefour Bio

Carrefour Polska kontynuuje ekspansję formatu Carrefour Bio i sklepów franczyzowych. 30 września na warszawskiej Woli sieć otworzyła jednocześnie już trzeci sklep z certyfikowaną żywnością ekologiczną oraz sąsiadujący z nim sklep Carrefour Express Convenience. Dzięki temu, pod jednym adresem, klienci będą mieli dostęp do szybkich i zdrowych zakupów.

Carrefour Polska kontynuuje globalną strategię transformacji żywieniowej i demokratyzacji Bio. Koncept Carrefour Bio wpisuje się w tę strategię i jest jednocześnie odpowiedzią Carrefour na potrzeby klientów, którzy szukają certyfikowanych produktów po przystępnej cenie blisko domu.

Obok sklepu Carrefour Bio tego samego dnia otworzył się sklep z pomarańczowym logo Carrefour Express Convenience. Oba punkty mieszczą się przy ul. Jana Kazimierza 50 na warszawskiej Woli. Sklep Carrefour BIO zajmuje powierzchnię 205 mkw., a sklep Carrefour Express Convenience – 70 mkw. Sklepy mają dwa osobne wejścia, ale jest też między nimi przejście wewnętrzne.

- Widzimy, że zapotrzebowanie na tego typu koncepty jest duże, dlatego stale je rozwijamy. Umieszczenie obu formatów obok siebie to nowatorskie rozwiązanie wpisujące się w strategię omnikanałowości firmy Carrefour – mówi Tareck Ouaibi, dyrektor generalny Carrefour Polska.

W każdym nowo otwieranym sklepie Carrefour pracuje nad ciągłym doskonaleniem oferty i stara się zaspokoić potrzeby lokalnych klientów. Oferty dwóch sklepów przy ul. Jana Kazimierza 50 uzupełniają się tak, aby klient mógł zrobić kompleksowe zakupy blisko siebie. Nowy sklep Carrefour Express Convenience oferuje ponad 1500 artykułów, w tym wyselekcjonowaną ofertę produktów świeżych: warzyw, nabiału i dań gotowych. Ciekawym rozszerzeniem asortymentu są artykuły pochodzące z kuchni azjatyckiej, włoskiej i innych kuchni świata. W zróżnicowanej gamie napojów, słodyczy i słonych przekąsek klient znajdzie zarówno pozycje od znanych producentów, jak i artykuły pochodzące z szerokiego asortymentu marki własnej Carrefour. W punkcie dostępne są również pozycje dla sportowców: batoniki i napoje izotoniczne.

Z kolei oferta sklepu Carrefour Bio to ponad 90 proc. certyfikowanych artykułów, a także produktów bezglutenowych, bez laktozy, bez dodatku cukru, dietetycznych, wegańskich i wegetariańskich. Duży nacisk położono na ofertę produktów świeżych. Do wyboru jest około 300 rodzajów sprzedawanych na wagę warzyw i owoców, mięsa i ryb, wędlin, serów, produktów garmażeryjnych oferowanych w ladach tradycyjnych, a także pieczywa, w tym również świeżo wypiekanego na miejscu. Klienci mogą również wybierać spośród 2300 produktów pakowanych, włączając w to 330 produktów marki Carrefour BIO, która wysoko oceniana jest za doskonałą relację jakości do ceny. Nie brakuje ekologicznego asortymentu niespożywczego, jak certyfikowanych kosmetyków naturalnych, produktów do makijażu i biodetergentów.

Podobnie jak sklepy przy Marszałkowskiej 87 i Pełczyńskiego 5, Carrefour Bio na Woli daje klientom możliwość włączenia się w działania less waste. Mogą kupić produkty sypkie na wagę czy zakup świeżo wyciskany sok pomarańczowy bio, do szklanych butelek lub słoików dostępnych w sklepie.