01.06.2017/11:23

Carrefour podsumowuje rok po modernizacji Galerii Morena

Mija rok od kiedy do dyspozycji mieszkańców Gdańska i okolic oddana została rozbudowana i zmodernizowana Galeria Morena. Na skutek rozbudowy i remodelingu 20 maja zeszłego roku do dyspozycji klientów oddanych zostało ponad 13 000 mkw. dodatkowej powierzchni handlowej, dzięki czemu całkowita powierzchnia galerii wzrosła do ponad 33 000 mkw., a liczba dostępnych najemców do 82. Właściciel i zarządca galerii – Carrefour Polska – podsumowuje wprowadzone zmiany i podkreśla ich pozytywny wpływ na funkcjonowanie obiektu.

Centra handlowe to obecnie miejsca, w których współcześni konsumenci pragną nie tylko zrobić kompleksowe zakupy, lecz także przyjemnie spędzić czas wolny. Aby odpowiedzieć na tę potrzebę, Carrefour Polska – właściciel i zarządca gdańskiej Galerii Morena – podjął decyzję o gruntownej modernizacji obiektu, która przeprowadzona została w 2016 roku. Pracom towarzyszył proces rekomercjalizacji, w wyniku którego w ofercie obiektu pojawiło się wiele nowych, nieobecnych do tej pory w portfolio Carrefour, marek, np. KappAhl, Tatuum, Venezia, Unisono, Wólczanka, Duka czy W.Kruk. Również w tym roku do grona najemców galerii dołączyły nowe marki. Wśród nich znajdują się między innymi otwarty 13 maja sklep znanej duńskiej sieci Flying Tiger Copenhagen czy sklep z zabawkami dla dzieci Mysie Pysie, którego otwarcie zaplanowane jest na 1 czerwca.

– Zeszłoroczna modernizacja Galerii Morena była naszą największą inwestycją. Ogromnie nas cieszy, że przynosi ona oczekiwane efekty. Klienci chętniej korzystają z oferty obiektu – w ciągu 12 miesięcy po modernizacji galerię odwiedziło ponad 5 mln osób. Najemcy zaś chętnie nawiązują z nami współpracę i decydują się na otwarcie swoich salonów w pasażu galerii – komentuje Ronan Martin, Wiceprezes Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych. – Przebudowie Galerii Morena przyświecało hasło „więcej”. Naszym celem było dostarczenie klientom więcej przyjemności i radości z zakupów oraz możliwości atrakcyjnego spędzania wolnego czasu. Dzięki przygotowanym wydarzeniom, udało nam się ten cel osiągnąć. Wierzę, że również w tym roku dostarczymy naszym klientom wiele rozrywki, na którą czekają – dodaje Ronan Martin.

Klientom zmodernizowanej Galerii Morena udostępniona została również nowoczesna aplikacja mobilna. Nie tylko ułatwia ona klientom poruszanie się po obiekcie, lecz także pozwala skutecznie wyszukać aktualne promocje w butikach galerii, sprawdzić menu restauracji czy grafik zajęć fitness. Ponadto, z myślą o kierowcach, udostępniono funkcję oznaczania miejsca zaparkowania samochodu na planie parkingu, zaś z myślą o osobach aktywnie korzystających z sieci społecznościowych powstał moduł umożliwiający błyskawiczne udostępnianie stylizacji modowych znajomym.

– Z aplikacji mobilnej Galerii Morena korzysta już ponad 3 000 osób. Niezwykle cieszy nas, że liczba ta systematycznie wzrasta. Również nasze profile w mediach społecznościowych cieszą się zainteresowaniem ze strony klientów. Profil obiektu na Facebooku obserwuje już blisko 17 000 osób – komentuje Ronan Martin.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.