09.06.2020/16:26

Carrefour Polska chce w 2020 r. uruchomić 100 sklepów franczyzowych różnych formatów

Carrefour Polska kontynuuje ekspansję i otwiera nowe sklepy franczyzowe. Od początku roku sieć uruchomiła 27 sklepów w formacie convenience, z czego 7 zostało otwartych w maju. Ekspansja jest zgodna z założeniami strategii rozwoju Carrefour, która zakłada otwarcie 100 sklepów do końca 2020 r. w różnych lokalizacjach.

Sklepy franczyzowe Carrefour Polska to rozpoznawalna marka oraz formaty dopasowane do lokalizacji i potrzeb konsumentów. W związku z niesłabnącym zainteresowaniem franczyzobiorców i klientów, format ten rozwija się bardzo dynamicznie i dobrze reaguje na ewentualne zmiany w koniunkturze. Carrefour kontynuuje swoją strategii ekspansji i w maju otworzył kolejne 7 sklepów.

Do mapy handlowej Warszawy dołączyły dwa sklepy z pomarańczowym logo Carrefour Express Convenience, a także Carrefour Express Minimarket z zielonym logo. W Krakowie uruchomiono dwa sklepy Carrefour Express Convenience. W maju, Carrefour otworzył także dwa sklepy Globi: w Jarużynie i Topolnie.

– Sklepy franczyzowe Carrefour, łączące dopasowaną ofertę, dogodną lokalizację oraz kompaktowość, dobrze poradziły sobie w ostatnich, trudnych dla wszystkich tygodniach. Ten stabilny format jest doceniany przez naszych partnerów i cieszy się dużą popularnością wśród klientów, którzy doceniają komfort zakupów i oszczędność czasu – powiedział Michał Florkiewicz, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska.

Oferta franczyzowa sieci Carrefour Polska jest różnorodna i skierowana do różnych lokalizacji oraz partnerów, w zależności od ich potrzeb oraz możliwości zaangażowania. Portfolio sklepów convenience obejmuje takie modele, jak: Carrefour Express Convenience, Carrefour Express Minimarket, Globi, sklepy ajencyjne Carrefour Express Convenience oraz sklepy przy stacjach paliw.

Rozwój tych ostatnich jest szczególnie dynamiczny, z uwagi na połączenie atutów sklepu convenience oraz stacji paliw, stąd sieć jest otwarta na nowe, ciekawe lokalizacje. Pod koniec 2019 r. działało 70 przystacyjnych sklepów franczyzowych Carrefour, rozmieszczonych w różnych częściach Polski. W 2020 r. sieć planuje otwarcie kolejnych placówek, dających klientom stacji paliw możliwość kompleksowych i komfortowych zakupów przez 7 dni w tygodniu.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.