29.05.2020/13:01

Carrefour Polska inwestuje w rozwój oferty pod marką własną

Do polskich sklepów sieci Carrefour trafiły dwie nowe linie produktów pod marką własną. Pierwsza to Bon Appetit, zaś druga wzbogaciła ofertę produktów sprzedawanych pod brandem Jakość z Natury. To kolejny etap rozwoju oferty private labels w polskich sklepach francuskiego operatora.

Carrefour już od dłuższego czasu rozwija w swoich sklepach działy Food To Go, gdzie oferuje produkty wygodne, gotowe do spożycia (ready to eat), w tym sałatki, desery, przekąski czy napoje. Teraz operator zaoferował klientom dedykowaną markę własną Bon Appetit, w ramach której dostępnych jest już ok 70 produktów, w tym lunch boksy (cezar, kebab, grecki), sałatki w kubkach, zupy, dania gotowe, czy napoje i soki. Można się spodziewać, że już wkrótce asortyment zostanie poszerzony o kolejne produkty na wynos takie jak np. kanapki.

Wart przypomnieć, że marka Bon Appetit pełni istotną rolę w strategii rozwoju Grupy Carrefour, co szczególnie mocno widoczne jest na rynku francuskim. W 2019 r. w Paryżu operator uruchomił pod tym szyldem restaurację, w której serwowana jest żywność do spożycia na miejscu (z możliwością podgrzania) bądź na wynos. W ofercie Bon Appétit znalazły się sałatki, kanapki, dania ready to eat i desery. Sporą część oferty stanowią produkty pochodzące z rolnictwa ekologicznego i fair trade.

Jednocześnie już od kilku lat Carrefour rozwija sieć sklepów convenience / food to go  Bon App! (skrót od Bon Appétit – red.), w których ofercie jest ok. 800 produktów, w tym dania i napoje gorące, sałatki, zdrowe przekąski, kanapki, napoje, pieczywo, czy gotowe do spożycia owoce i warzywa.

Kilka dni temu Carrefour Polska pochwalił się także podpisaniem umowy z firmą Sokołów na dostawy świeżego mięsa wieprzowego (bez GMO), które będzie sprzedawane w pod marką własną Jakość z Natury. To 40. linia produktowa tej marki sprzedawana w sklepach francuskiej sieci w Polsce. Asortyment będzie liczył 25 SKU.

Przypomnijmy, że sieć Carrefour zarządza w Polsce siecią ponad 900 hiper- i supermarketów, a także sklepów osiedlowych i placówek convenience. Operator oferuje ponad 3500 produktów pod marką własną.

 

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Nicky 10.08.2020

    U nas ten cały Bon Appetit ląduje regularnie w przecenach albo w stratach. Trochę ryżu i sosu z dwoma kawałeczkami kurczaka, cena 12 zł. Obok za 12 zł wypasiony kebab albo za 14 zł to samo od chińczyka, tylko 3 razy tyle i świeżo przygotowane.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.