18.09.2020/14:04

Carrefour Polska rozwija sieć dyskontów Supeco. Dwa otwarcia w dwa dni

Carrefour rozbudowuje format Supeco, będący połączeniem dyskontu i hurtowni. Po niedawnych sierpniowych otwarciach, kolejne dwa sklepy dołączyły do sieci. 17 września br. Carrefour uruchomił placówkę w Zgorzelcu, a 18 września br. – w Bogatyni. Tym samym sieć sklepów Supeco będzie liczyła 8 placówek.

 

Supeco to format rozwijany przez Carrefour, wpisujący się w przyjętą przez sieć strategię omnikanałowości. Sklepy będące połączeniem hurtowni i dyskontu są dostępne zarówno dla klientów biznesowych, prowadzących działalność gospodarczą w handlu czy gastronomii, jak i indywidualnych. Dzięki temu połączeniu Supeco oferuje szeroki wybór produktów po atrakcyjnych cenach oraz możliwość dokonania zakupów hurtowych.

Oferta Supeco obejmuje zarówno produkty świeże, jak i pakowane, a także kosmetyki, alkohol i chemię domową. Uproszczone aktywa sklepu sprawiają, że większość towarów jest sprzedawanych na paletach i regałach wysokiego składowania, podobnie jak w typowych sklepach cash&carry. Jednocześnie klienci mogą również kupić produkty świeże z lad tradycyjnych, a także warzywa i owoce.

Sklep Supeco w Zgorzelcu na powierzchni 1000 metrów kwadratowych oferuje klientom około 4500 produktów. Sklep powstał w wyniku przebudowy i remodelingu istniejącego wcześniej supermarketu Ahold, który przez dłuższy czas był zamknięty. W nowym sklepie Supeco w Zgorzelcu pracę znalazło czternastu mieszkańców tego miasta.

Z kolei sklep Supeco w Bogatyni ma powierzchnię 800 metrów kwadratowych i oferuje klientom około 4500 produktów. Sklep powstał w wyniku przebudowy i remodelingu istniejącego wcześniej supermarketu Carrefour. Przeprowadzone analizy profilu lokalnych klientów, jak również zapotrzebowanie lokalnych przedsiębiorców na podobną markę, przekonały sieć do wyboru tej konkretnej lokalizacji. Nowy sklep Supeco w Bogatyni zaoferował pracę dwunastu mieszkańcom tego miasta.

 

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Nnnnn 21.09.2020

    (Zdjęcia) Zaczynają poprawiać stylistyke-design wnętrza - to na plus, że nie jest już aż tak siermiężne jak ten pierwszy ich sklep. Wypisujecie, tutaj o ekspansji - moim zdaniem to po prostu testy, widać po lokalizacjach, bardzo odległych od siebie, robią badania rynku jak taki sklep - hard dyskont miałby wyglądać w Polsce, co i jak sprzedawać, jak rozplanować wnętrze i wystrój

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także