06.09.2016/11:06

Carrefour Polska wchodzi w Polsce na rynek outletów

Carrefour Polska, inwestor Metropolitan Outlet Bydgoszcz, zawarł kompleksową umowę na zarządzanie powstającym obiektem z firmą Neinver, czołowym operatorem centrów outlet w Polsce i Europie z wieloletnim doświadczeniem w branży.

Na 17 000 mkw. w Metropolitan Outlet Bydgoszcz powstaną sklepy 60 marek polskich i międzynarodowych wraz z marketem spożywczym Carrefour w nowym formacie, klubem fitness i stacją benzynową. Metropolitan Outlet Bydgoszcz będzie pierwszym tego rodzaju obiektem handlowym w regionie kujawsko – pomorskim i wyjątkowym w skali całego kraju.

Powstający obiekt Metropolitan Outlet Bydgoszcz będzie zarządzany przez firmę Neinver. Spółka będzie odpowiadać także za koordynację najemców i marketing. Na obecnym etapie, wspólnie z JLL rozpoczął proces komercjalizacji powstającego outletu.

Metropolitan Outlet Bydgoszcz będzie pierwszym centrum outlet w Bydgoszczy i województwie kujawsko – pomorskim. Na 17 000 mkw. zaoferuje szeroki wybór popularnych marek modowych, sportowych, obuwniczych, galanterii skórzanej oraz wyposażenia wnętrz, znanych polskich i międzynarodowych marek, w stale obniżonych cenach. Ofertę centrum uzupełnią punkty gastronomiczne, usługowe, plac zabaw dla dzieci oraz klub fitness. Niewątpliwym atutem outletu będzie funkcjonujący w nowym formacie sklep spożywczy Carrefour o powierzchni 5 000 mkw. i stacja paliw.

Projekt przebudowy i rozbudowy obiektu Metropolitan Outlet Bydgoszcz zakłada stworzenie nowoczesnej, przestronnej przestrzeni handlowej, która wraz z hipermarketem Carrefour, stworzy nową jakość zakupów.

- Metropolitan Outlet Bydgoszcz to pierwsze centrum outletowe w portfolio Carrefour. Mamy nadzieję, że powstanie obiektu to istotny krok w kierunku oczekiwań naszych klientów i najemców, dla których niezwykle ważna jest realizacja konceptu zgodnie z najlepszymi standardami rynkowymi – mówi Ronan Martin, wiceprezes zarządu Carrefour ds. Ekspansji i Centrów Handlowych.

Carrefour Polska jest właścicielem i zarządcą sieci 20 centrów handlowych w Polsce o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. Centra należące do firmy znajdują się w bardzo dobrych lokalizacjach w całym kraju i oferują szeroką i zróżnicowaną ofertę najemców. Zgodnie ze swoją strategią Carrefour dokonuje dynamicznych inwestycji w rozbudowę i remodeling zarządzanych przez siebie obiektów. Metropolitan Outlet Bydgoszcz to pierwsze centrum outletowe w portfolio Carrefour, a znane międzynarodowe i polskie marki potwierdziły już gotowość do zawarcia umów najmu. Aktualnie finalizowany jest pakiet pierwszych umów najmu. Najemcy doceniają położenie outletu w rozpoznawalnej od wielu lat lokalizacji oraz jego regionalny zasięg.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.