09.09.2019/10:22

Carrefour Polska wprowadza innowacyjny system poleceń do swojego e-sklepu spożywczego

Carrefour kontynuuje rozwój e-grocery i jako pierwsza duża sieć handlowa w Polsce wprowadza do swojego e-sklepu spożywczego system poleceń „Poleceni”. Dzięki programowi kupujący i polecający mogą korzystać z dużych rabatów na zakupy.

Rozwój w segmencie e-grocery to jeden z priorytetów realizowanej przez Carrefour strategii omnikanałowości, dzięki której klienci mogą dokonywać zakupów w najbardziej dopasowany do swoich potrzeb sposób – bez względu na czas i miejsce, które wybiorą. Carrefour uruchomił dla swoich klientów e-grocery program „Poleceni” wykorzystujący mechanizm rekomendowania znajomym zakupów w internetowym sklepie spożywczym Carrefour i uzyskiwania rabatów zarówno przez osobę polecającą, jak również dokonującą zakupów po raz pierwszy.

Każdy klient posiadający konto na stronie sklepu internetowego sieci Carrefour może polecić znajomym dokonywanie zakupów e-grocery w Carrefour. Aby skorzystać z rabatów, znajomi, przy swoich pierwszych zakupach o wartości minimum 50 zł, muszą jedynie wpisać kod otrzymany od osoby ich polecającej.  Po jego wpisaniu, zamówienie osoby polecanej zmniejszy się o 20 zł, a polecającego aż o 30 zł. Jedna osoba może polecić zakupy maksymalnie 3 znajomym i otrzymać nawet 90 zł rabatu. Pełne zasady i regulamin akcji dostępne są na stronie:

- Potencjał rozwoju e-grocery w Polsce jest bardzo duży, a Polacy przekonują się do dokonywania zakupów spożywczych w internecie. Mając ambicję bycia liderem e-zakupów spożywczych na polskim rynku nie zapominamy o wdrażaniu nowatorskich inicjatyw zachęcających nowych klientów do zakupów w naszym sklepie – mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska.

- Systemy poleceń i rekomendacji zyskują coraz większą popularność na całym świecie, dlatego zdecydowaliśmy się uruchomić je w Polsce w naszym e-sklepie. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu zyskamy wielu nowych, lojalnych klientów – dodaje.

Asortyment e-grocery Carrefour to obecnie około 20 tysięcy produktów spożywczych, chemii gospodarczej i kosmetyków. W stałej ofercie sklepu znajdują się produkty ze wszystkich kategorii FMCG, w tym także produkty ultraświeże, takie jak: warzywa, owoce i zioła, pieczywo i wyroby cukiernicze, mięso i wędliny oraz nabiał. W sklepie można też kupić szeroki asortyment produktów bio, czy z tzw. Zdrowej Półki Carrefour, czyli produktów bezglutenowych, bez laktozy, dla diabetyków, light.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.