Carrefour Polska zmieni sklepy w placówki pocztowe. Sieć podpisała umowę z operatorem pocztowym
Carrefour Polska podpisał umowę o współpracy z firmą Pointpack dotyczącej prowadzenia w sklepach sieci handlowej, na zasadzie agencji pocztowej, placówek pocztowych oraz wdrożenia w nich systemu Pointpack w oparciu o infrastrukturę handlową sieci handlowej.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
5 komentarzy
-
27.08.2021
Spółki Skarbu Państwa obsadzone wiernymi swoimi ludźmi robią biznes. Z resztą tylko dlatego obchodzenie tego bubla ma się świetnie.
-
27.08.2021
Fantastyczna wiadomość :)
-
27.08.2021
Fantastyczna wiadomość :)
-
27.08.2021
Jakie to wszystko celowe, wymuszone aby tylko sklep był otwarty w niedzielę! Poza tym sklepy Carrefour nie są tak za bardzo lubiane, u mnie w dużym mieście gdzie mieszkam to norma że mało są odwiedzane, pustki na sklepie tym bardziej tych mniejszych - mało klientów. Niektóre z tych małych zamknięte puste pozostają (...) nikt też z osób które znam od dawna pomija sklepy Carrefour. Za duża konkurencja czyli liczba różnych sklepów do wyboru, wygrywa najciekawszy, tańszy w cenie za produkty, ale też trzymający dobrą jakość jak na przykład Lidl. Walczy ten Carrefour chyba niejako o przetrwanie, pomimo że każdy może zauważyć już dawno odchodzenie od nich klientów, na pewno nie wszędzie jak sklepy mają dobrą lokalizację! Trudno ma Carrefour, tanio tam nie jest, klientów coraz mniej chcąc nie chcąc - długo jeszcze tak pociągnie ta sieć sklepów ratując się tym aby udostępniać usługi pocztowe aby coś dźwignąć się do przodu...
-
27.08.2021
Czy Polska staje się krajem bezprawia ? Po prostu wierzyć się nie chce
10