25.12.2020 / 12:04
StoryEditor

Carrefour powalczy o klientów za pomocą technologii informatycznych. Stawia na aplikacje zakupowe i usługę click & collect

Supermarket Carrefour, Dekada Nysa (materiały prasowe)
W odróżnieniu od pierwszej fali pandemii, dziś na wolny termin dostaw żywności do domu nie trzeba już czekać wiele tygodni jak w czasie pierwszej. –„Usługa click & collect (zamów w internecie, odbierze w sklepie) rozładowuje ruch w sklepie internetowym, część klientów wybierają ją zamiast dostaw do domu” - mówi nam Michał Sacha, członek zarządu Carrefoura w wywiadzie dla businessinsider.com.pl. 

Jak podaje businessinsider.com.pl, pandemia mocno zwiększyła sprzedaż żywności przez internet. Jednym z największych graczy jest na nim znany z super- i hipermarketów Carref...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.10.2025 / 09:48
StoryEditor
Burza wokół CCC. Ningi Research zarzuca "agresywną księgowość", a spółka mówi o manipulacji kursem akcji
Dariusz Miłek, prezes zarządu Grupy CCC (fot. materiały prasowe)

Raport Ningi Research wywołał gwałtowny spadek notowań CCC. Autorzy publikacji zarzucają polkowickiej spółce fałszowanie wyników i powiązania z niewypłacalnym franczyzobiorcą. CCC odpowiada ostro, mówiąc o "czystej manipulacji" i zapowiada kroki prawne. Czy to rzeczywiście finansowy skandal, czy zorganizowany atak spekulantów?

Nowy raport Ningi Research zatytułowany "How Channel Stuffing, Related Party Schemes, and Accounting Games Engineered a False Retail Comeback" zarzuca CCC tworzenie iluzji f...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.10.2025 / 13:41
StoryEditor
Action skusiło już 10 mln klientów! Nowa seria zabawek podbije ten wynik?
Aplikacja Action z 10 mln pobrań i nowymi funkcjami. Sieć wprowadza też nową serie zabawek Mini Matters (fot. Action)

Aplikacja Action pobrana już 10 mln razy! Sieć idzie za ciosem i wprowadza nowe funkcjonalności, m.in. listy życzeń ułatwiające zakupy. Do tego rozwija kultową serię zabawek Mini Matters w niskich cenach. Czy te zmiany przekonają klientów i sprawią, że jeszcze częściej będą odwiedzać sklepy Action?

W artykule przeczytasz:

Aplikacja Action pobrana już przez 10 mln klientów

Nowa funkcja aplikacji Action ułatwia wspólne zakupy

Action wprowadza nową serię zabawek Mini ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. październik 2025 13:42