08.08.2016/10:11

Carrefour stawia na format premium. Nowy sklep w Podkowie Leśnej

Carrefour otworzył drugi supermarket segmentu premium na polskim rynku. Sklep zlokalizowany jest w Podkowie Leśnej pod Warszawą.

Na powierzchni około 1100 mkw. oferowanych jest ponad 15 tysięcy produktów. W specjalnie wyeksponowanej strefie „Targ Świeżości” znalazło się ok. 200 rodzajów warzyw i owoców, w tym warzywa i owoce bio oraz wysokiej jakości regionalne produkty pochodzące od lokalnych wytwórców i rolników.

Wyróżnikiem supermarketu Carrefour w Podkowie Leśnej będzie wypiekane na miejscu pieczywo oraz wędliny tradycyjne, pochodzące z własnej Wędzarni Carrefour zlokalizowanej w sklepie. Punkt oferuje również asortyment dedykowany dla osób dbających o zdrowie i alergików. W specjalnej strefie zdrowia klienci znajdą, m.in. produkty dla diabetyków, bezglutenowe, bez laktozy, sojowe oraz o obniżonej zawartości tłuszczu, a także dostępne na wagę m.in.: bakalie, orzechy, fasola, groch czy soczewica.

W supermarkecie nie zabraknie również produktów z linii „Jakość z Natury Carrefour”, które są wytwarzane zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa, a ich jakość kontrolowana jest przez Carrefour „od pola do talerza”. Klienci będą mogli kupić ponadto liczne artykuły z asortymentu Kuchni Świata, w tym oryginalne francuskie produkty regionalne pod marką Reflets de France oraz włoskie specjały marki Terre d’Italia. Co więcej, klienci nowego sklepu w Podkowie Leśnej mają możliwość zakupu świeżo wyciskanego na miejscu soku z pomarańczy oraz naturalnie mętnego soku z jabłek.

Ofertę supermarketu uzupełnia szeroki wybór chemii i kosmetyków, a także produktów sezonowych oraz tekstyliów.

Supermarket otwarty jest od poniedziałku do soboty w godz. 8.00-21.00, a w niedzielę od 9.00 do 20.00. W sklepie w Podkowie Leśnej pracę znalazło 45 mieszkańców miasta i okolic.

- Naszym celem jest dalsze umacnianie pozycji w formacie supermarketów poprzez otwarcia nowych sklepów oraz modernizacje istniejących placówek – mówi François Vincent, dyrektor Supermarketów i Sklepów Convenience. – Nowy supermarket w Podkowie Leśnej to druga placówka otwarta w segmencie premium w Polsce. Pozytywny test, który zrealizowaliśmy na warszawskiej Białołęce, skłonił nas do rozwijania tego konceptu na polskim rynku.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • markom 10.02.2017

    sklep fajny tylko kierownik ma nie pokoleji w głowie

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.