24.03.2017/09:01

Carrefour przechodzi w Polsce cyfrową transformację. Sieć uruchomi 4 ważne projekty

Sieć Carrefour zapowiada duże projekty, które wzmocnią pozycję francuskiego operatora jako sieci multiformatowej i multikanałowej w Polsce. W 2017 r. ruszą takie projekty jak: marketplace, usługi collaborative economy, udostępnienia klientom płatności mobilnych oraz uruchomienie inkubatora dla start-upów.

W 2017 roku strategicznym celem rozwoju firmy Carrefour w Polsce jest omnikanałowość. – Będziemy promowali kulturę opartą na innowacyjnym podejściu do handlu, zarówno w centrali jak i w sklepach sieci, poprzez nowatorskie koncepty, produkty, usługi i formaty handlowe. Naszym największym wyzwaniem będzie rozwój nowoczesnych usług, które są odpowiedzią na realne potrzeby współczesnego konsumenta, jego styl życia i oczekiwania. Dlatego właśnie Carrefour będzie dalej rozwijał działalność w ramach e-commerce, co pozwoli na dalszą dynamizację oferty sieci. Podejście omnikanałowe – a także, między innymi, uruchomienie czterech nowych projektów z zakresu innowacyjnych technologii – pozwoli nam zapewnić klientom jeszcze przyjemniejsze doświadczenia zakupowe, a co za tym idzie, zwiększyć sprzedaż – tłumaczy Guillaume de Colonges, prezes i dyrektor Generalny Carrefour Polska.

W 2017 roku Carrefour świętuje 20-lecie obecności na polskim rynku, kontynuując jednocześnie kierunek obrany w ubiegłym roku. Spółka wdroży cztery nowe projekty, które zmienią sposób myślenia o nowoczesnym handlu i podejściu do klienta. Wraz ze zmieniającą się technologią i potrzebami konsumentów firma, jako pierwsza na rynku, opracowała strategię odpowiadającą na te trendy. Dzięki zaplanowanym przedsięwzięciom Carrefour Polska rozwinie się z sieci multikanałowej w omnikanałową.

Pierwszą inwestycją w 2017 roku jest uruchomiony w marcu inkubator dla start-upów C4 Retail Lab. Innowacyjnym firmom zostanie udostępnione nowoczesne biuro, a także możliwość testowania nowych pomysłów w supermarkecie Carrefour. Firma dąży do wdrożenia aplikacji i rozwiązań cyfrowych w zakresie optymalizacji procesów biznesowych i interakcji z klientami.

KLIKNIJ I PRZECZYTAJ WIĘCEJ NA TEMAT URUCHOMIONEGO PRZEZ CARREFOURA PROJEKTU C4 RETAIL LAB

Carrefour Polska wdroży również koncept Marketplace, który jest internetową platformą sprzedaży łączącą sprzedawców z klientami, dzięki której nasi klienci zyskają dostęp do jeszcze szerszej oferty różnorodnych produktów wysokiej jakości oraz godnych zaufania sprzedawców, natomiast nasi partnerzy biznesowi skorzystają na wsparciu marketingowym dużej sieci handlowej oraz atrakcyjnych warunkach współpracy.

KLIKNIJ I PRZECZYTAJ WIĘCEJ NA TEMAT PROJEKTU MARKETPLACE

Carrefour wprowadza Marketplace i będzie rywalizował z Allegro

Jednocześnie, doceniając aktywność współczesnych konsumentów i popularność usług z zakresu tzw. ekonomii współpracy, Carrefour zdecydował się na wdrożenie podobnego programu w swoich sklepach. Dzięki usłudze collaborative economy klienci będą mogli np. zlecić zrobienie i dostarczenie zakupów w sklepach Carrefour, dzieląc się listami produktów za pośrednictwem sklepu eCarrefour.pl oraz aplikacji mobilnej Mój Carrefour.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.