10.09.2021/09:12

Carrefour przejmuje start-up Cajoo. Sieć stawia na ekspresowe dostawy

Sieć Carrefour przejęła udziały we francuskim start-upie Cajoo specjalizującym się w ekspresowych dostawach. Teraz operator planuje wprowadzić tego typu usługę pod własnym brandem, choć nie jest jeszcze pewne czy będzie to „Carrefour Now”, czy może „Carrefour Sprint” – czytamy w magazynie „Linéaires”.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także