01.06.2018 / 10:44
StoryEditor

Carrefour przestanie sponsorować Tour de France. Zastąpi go E.Leclerc

(fot. Jérémy-Günther-Heinz Jähnick, Wikimedia Commons, na lic. CC BY-SA 3.0)
Sieć Carrefour postanowiła zrezygnować z bycia sponsorem kolarskich wyścigów Tour de France oraz Vuelta a Espana - informuje portal naszosie.pl.

Serwis zauważa, że jest to konsekwencja zakończenia współpracy przez Carrefoura z ASO. Francuzi w minionych latach płacili za możliwość reklamowania swojej marki na koszulce naj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.09.2025 / 13:07
StoryEditor
Powstaje potężny sojusz retail media. Obejmie aż 8 dużych sieci handlowych
Grupa Muszkieterów i Valiuz łączą siły w retail media. Sojusz obejmie aż 8 dużych sieci handlowych (fot. Valiuz + Grupa Muszkieterów)

Valiuz oraz Grupa Muszkieterów tworzą wspólny sojusz, który ma oferować usługi z zakresu retail media. Obejmie on aż osiem dużych i znanych sieci handlowych, także w Polsce. Kiedy fuzja wchodzi w życie?

W artykule przeczytasz:

  • Grupa Muszkieterów i Valiuz łączą siły w retail media
  • Valiuz z retail media w ośmiu sieciach handlowych w sześciu krajach
  • Sojusz retail medi...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.09.2025 / 10:59
StoryEditor
Kaufland rośnie w siłę. Sieć buduje platformę, która poszerza zasięg marki i wzmacnia ją w walce z konkurentami w Polsce i Europie
Kiedy Kaufland Marketplace ruszy w Polsce?, fot. Kaufland

Kaufland Marketplace rozwija się w Europie – po udanych debiutach w Polsce, Austrii i Francji, sieć weszła również do Włoch. Dzięki temu sprzedawcy mogą dotrzeć do 140 mln klientów online. Dzięki platformie już 13 tys. sprzedawców oferuje miliony produktów w 7 krajach.

Kaufland Marketplace zdobywa nowe rynki

Od września 2025 r. Kaufland Marketplace działa już także we Włoszech. Klienci zyskali dostęp do ponad czterech milionów produktów w 6,4...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. wrzesień 2025 07:49