Carrefour przestanie sponsorować Tour de France. Zastąpi go E.Leclerc
Sieć Carrefour postanowiła zrezygnować z bycia sponsorem kolarskich wyścigów Tour de France oraz Vuelta a Espana - informuje portal naszosie.pl.
Serwis zauważa, że jest to konsekwencja zakończenia współpracy przez Carrefoura z ASO. Francuzi w minionych latach płacili za możliwość reklamowania swojej marki na koszulce najlepszego górala wyścigu aż 8 mln euro rocznie.
Jak poinformowali dyrektorzy Tour de France, w miejsce Carrefoura wejdzie teraz konkurencyjna sieć sklepów E.Leclerc. Koszty promowania się na białej koszulce w czerwone kropki pozostać mają na dotychczasowym poziomie.
Na razie nie wiadomo, czy opisywana decyzja wpłynie na zaangażowanie Carrefoura w sponsoring Tour de Pologne. Przypomnijmy, że francuska sieć była sponsorem głównym ostatniej, 74. edycji wyścigu, jak również będzie sponsorem głównym nadchodzącej, 75. edycji, która rozpocznie się 4 sierpnia na Rynku Głównym w Krakowie, a zakończy 10 sierpnia w Bukowinie Tatrzańskiej.
14