22.11.2016/10:01

Carrefour rozwija e-sklep. Usługa click&collect dostepna we wszystkich hipermarketach sieci

Carrefour poinformował o poszerzeniu dostępności rozwijanej dla internetowego sklepu eCarrefour.pl usługi click&collect na wszystkie hipermarkety sieci w Polsce. W 86. placówkach francuskiej sieci działających w tym formacie klienci odbierać mogą zamówione online produkty niespożywcze.

Sklep internetowy eCarrefour.pl został uruchomiony pod koniec ubiegłego roku i od tamtego czasu usługa click&collect była stale rozwijana. Możliwość bezpłatnego odbioru zamówionego na stronie internetowej produktu we wskazanym sklepie Carrefour została udostępniona w całej Polsce. Zamówione produkty klienci mogą odebrać w hipermarketach zlokalizowanych w 26 miastach, na terenie 16 województw. Klientom, którzy nie mogą odebrać produktu osobiście, eCarrefour.pl umożliwia skorzystanie z usługi kurierskiej w stałej cenie 9,99 zł, bez względu na wielkość zamówionego produktu oraz miejsce wysyłki.

Asortyment eCarrefour.pl wzrósł z początkowych 600 produktów do ponad 4,5 tys. obecnie. W ramach rozwoju sklepu internetowego eCarrefour.pl wprowadził do asortymentu również 12 tys, produktów spożywczych. Ta usługa jest obecnie dostępna w wybranych dzielnicach Warszawy, ale docelowo dostawy obejmą największe miasta Polski.

- Sklep internetowy Carrefour uruchomiony został w 2015 roku w odpowiedzi na oczekiwania klientów, uzupełniając tym samym dotychczasowe kanały sprzedaży francuskiej firmy. Stały rozwój internetowego kanału dystrybucji poprzez bogaty i różnorodny asortyment, obrazują kierunek, w jakim podąża firma Carrefour - tłumaczy firma w komunikacie.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.