22.11.2016 / 10:01
StoryEditor

Carrefour rozwija e-sklep. Usługa click&collect dostepna we wszystkich hipermarketach sieci

(fot. materiały prasowe)
Carrefour poinformował o poszerzeniu dostępności rozwijanej dla internetowego sklepu eCarrefour.pl usługi click&collect na wszystkie hipermarkety sieci w Polsce. W 86. placówkach francuskiej sieci działających w tym formacie klienci odbierać mogą zamówione online produkty niespożywcze.

Sklep internetowy eCarrefour.pl został uruchomiony pod koniec ubiegłego roku i od tamtego czasu usługa click&collect była stale rozwijana. Możliwość bezpłatnego odbioru zamówio...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2025 / 13:46
StoryEditor
Zakupy kliknięciem – Polacy coraz chętniej kupują online. Kto jest wśród najsilniejszych graczy?
Jesteśmy zaawansowanymi użytkownikami e-commerce, choć nasze zwyczaje w Internecie są niezmienne (fot. Shutterstock)

Zakupy internetowe stały się dla nas codziennością, a cyfrowe formy płatności – standardem. Czym kierują się Polacy przy e-zakupach?

Agencja badawcza Inquiry opublikowała szóstą edycję raportu dotyczącego zwyczajów zakupowych w internecie. Badanie zrealizowano wśród osób, które dokonują jakichkolwiek cyfrowyc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.05.2025 / 19:23
StoryEditor
Donald Trump serwował frytki klientom McDonalds, a teraz zaserwował sieci fast foodów spadek przychodów

Okazuje się, że nawet McDonald‘s może tracić w niepewnych czasach Donalda Trumpa. Od lat znana była zasada, że dyskonty i sieci fast food rosną, tak w czasach kryzysu i okresach koniunktury. Okazuje się, że nawet bardzo odporne na cykle gospodarcze modele biznesowe, mają problem z poradzeniem sobie z nieprzewidywalnością nowego prezydenta USA, Donalda Trumpa. Sprzedaż międzynarodowego giganta spadła w I kw. 2025 r. Prezes sieci Chris Kempczinski wskazuje, co jest przyczyną problemów sieci?

Globalne przychody korporacji McDonald‘s spadły w ciągu pierwszych trzech miesięcy br. o 1 proc. Największy wpływ na wyniki koncernu miała sytuacja na rynku amerykańskim, gdzie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. maj 2025 07:21