02.08.2016/11:37

Carrefour rozwija ofertę sklepu internetowego

Sklep internetowy eCarrefour rozszerza swój asortyment o kolejne produkty non-food. W ofercie pojawiły się towary przydatne w czasie wakacyjnych podróży, m.in. mapy, przewodniki, torby, walizki turystyczne, artykuły motoryzacyjne, a także gry PC i filmów DVD.

Rozwijając koncept sklepu internetowego, firma Carrefour nieustannie poszerza dostępny w nim asortyment non-food. Wiele kategorii produktów zostało wzbogaconych o produkty idealnie nadające się na sezon letni: torby, walizki, mapy, przewodniki, a także ponad 150 artykułów dla zwierząt. Odpowiadając na oczekiwania klientów wprowadzono do sprzedaży również popularne gry na PC oraz konsole. Cały asortyment dostępny w internetowym sklepie eCarrefour podzielony jest na 14 kategorii, wśród których klienci znajdą także m.in.: akcesoria motoryzacyjne, artykuły sportowe i turystyczne, RTV i AGD, książki, sprzęt fotograficzny i optyczny oraz filmy DVD.

- Carrefour Polska coraz dynamiczniej rozwija kanał sprzedaży internetowej. Trendy rynkowe pokazują, że branża e-commerce cieszy się coraz większym zainteresowaniem konsumentów, dlatego sieć Carrefour inwestuje w rozwój tego kanału sprzedaży – mówi Leszek Dzięba, dyrektor ds. sprzedaży internetowej Carrefour Polska.

Coraz bogatszy asortyment eCarrefour sprawia, że odnotowujemy wzrost liczby klientów w segmencie zakupów internetowych. Stale poszerzamy również zasięg usługi click&collect – dodaje Leszek Dzięba.

Również usługa click&collect, umożliwiająca klientom bezpłatny odbiór towaru zamówionego w sklepie internetowym eCarrefour we wskazanym przez klienta hipermarkecie, dostępna jest w coraz większej liczbie sklepów. Na przestrzeni ostatnich tygodni do usługi dołączyło 11 hipermarketów sieci: Kraków Czyżyny, Kalisz, Grudziądz, Gdańsk Galeria Bałtycka, Gdańsk Factory, Bytom, Sosnowiec, Chorzów, Gliwice Arena, Legnica oraz Głogów. Tym samym łączna liczba sklepów, w których klienci bezpłatnie mogą odebrać zamówiony towar, wzrosła do 33 hipermarketów w całej Polsce.

Sklep internetowy Carrefour uruchomiony został w 2015 roku w odpowiedzi na oczekiwania klientów, uzupełniając tym samym dotychczasowe kanały sprzedaży francuskiej firmy. Stały rozwój internetowego kanału dystrybucji poprzez bogaty i różnorodny asortyment, obrazuje kierunek, w jakim podąża firma Carrefour.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.