02.12.2020/18:49

Carrefour rozwija sieć sklepów na stacjach paliw

Obecnie Carrefour ma 82 sklepy na stacjach paliw mniejszych operatorów działających w na tym rynku. Gdy spojrzymy na podpisane umowy i tempo rozwoju projektu, to w 2021 r. francuski operator może mieć znacznie ponad 100 sklepów na stacjach.

Jak przypomina „Puls Biznesu” w ubiegłym roku Carrefour podpisał umowę o współpracy z koncernem Total, który na koniec III kw. br. miał w Polsce 42 stacje. Krzysztof Łagowski, dyrektor sklepów convenience w Carrefour Polska zapewnia, że sieć widzi ogromny potencjał do rozwoju w  tym sektorze  jest otwarta na współpracę ze wszystkimi, zarówno z największymi koncernami, jak i  lokalnymi sieciami i stacjami rodzinnymi.

Jednocześnie – jak  pisał już portal wiadomoscihandlowe.pl - Carrefour bardzo mocno postawił na współpracę z niewielkimi lokalnymi operatorami stacji paliw. To otwiera przed siecią potężny rynek, ponieważ ok połowa z działających na rynku punktów tankowania (przy których działają sklepy w rożnych formatach), to punkty należące do niewielkich, lokalnych operatorów lub niezależnych właścicieli stacji. Z tego typu podmiotami rozmowy są znacznie łatwiejsze i dają szanse na lepsze i bardziej profitowe warunki kooperacji, a także dodatkowe zwiększenie wolumenów produktów dystrybuowanych przez sieć Carrefour.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także