06.06.2018/12:53

Carrefour rozwija w Polsce ofertę marki własnej BIO. Sieć rusza z promocją produktów private label

Do wszystkich sklepów sieci trafiło ponad 30 nowych produktów marki Carrefour BIO. Jednocześnie operator ruszył z akcją promocyjną w aplikacji mobilnej Mój Carrefour. Klienci hipermarketów Carrefour mogą skorzystać z 10 proc. zniżki na produkty tej marki.

Portfolio marki Carrefour BIO liczy w Polsce już ok. 70 produktów, od środków czyszczących, przez soki i napoje po produkty dietetyczne i spożywcze. Rozwój oferty tego typu produktów jest jednym z elementów strategii transformacji żywieniowej, przyjętej przez Carrefour Polska. Dlatego firma rozbudowała asortyment marki własnej Carrefour BIO o kolejne produkty, które poza oznakowaniem unijnym logo, posiadają dodatkowo certyfikat Agriculture Biologique, przyznawany przez francuskie Ministerstwo Rolnictwa, potwierdzający ich ekologiczny rodowód.

Wśród nowych produktów Carrefour BIO klienci znajdą między innymi kawę i herbatę, produkty na bazie soi, różne odmiany makaronów, pieczywo chrupkie czy płatki śniadaniowe. Wszystkie produkty posiadają certyfikację BIO, która jest gwarantem naturalnego pochodzenia wszystkich składników oraz najwyższej jakości i bezpieczeństwa.      

- Stopniowo rozszerzamy ofertę produktów z certyfikatem bio, w tym także produktów marki własnej Carrefour BIO. To podejście pozwala nam na dotarcie z ekologicznymi wyrobami do większej liczby klientów i upowszechnianie żywności wysokiej jakości wśród konsumentów. W ramach transformacji żywieniowej Carrefour chce zostać liderem upowszechniania produktów ekologicznych na szerszą skalę dzięki ich przystępnym cenom i ogólnopolskiemu zasięgowi sieci – powiedziała Marta Iska, dyrektor handlowy produktów dużej konsumpcji w Carrefour Polska.

Transformacja żywieniowa jest jednym ze strategicznych celów Carrefour Polska. Pierwszym krokiem w jej realizacji było podpisanie przez sieć tak zwanych kontraktów farmerskich z siedmioma polskimi dostawcami na kilkanaście produktów, które będą produkowane specjalnie dla sklepów i klientów Carrefour. Carrefour zagwarantuje także codzienne dostawy produktów świeżych do wszystkich swoich hiper- i supermarketów.

W ramach przyjętej strategii do sklepów Carrefour w Polsce zostaną wprowadzone również certyfikowane produkty bio od polskich producentów – w kwietniu tego roku została podpisana umowa z pierwszym takim dostawcą. Jednocześnie w sklepach Carrefour pojawił się w sprzedaży przygotowywany na miejscu chleb bio. Kontynuowany będzie również rozwój gamy „Jakość z Natury Carrefour” oraz znakowanie SENS-em produktów marki własnej. Carrefour uprości również skład produktów marki własnej, dążąc do ograniczenia lub wyeliminowania zbędnych dodatków i substancji. Strategię transformacji żywieniowej uzupełniają dodatkowo działania edukacyjne dla klientów i dostawców, a także popularyzacja aktywności fizycznej poprzez udział w najważniejszych imprezach sportowych w kraju.     

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.