06.06.2018/12:53

Carrefour rozwija w Polsce ofertę marki własnej BIO. Sieć rusza z promocją produktów private label

Do wszystkich sklepów sieci trafiło ponad 30 nowych produktów marki Carrefour BIO. Jednocześnie operator ruszył z akcją promocyjną w aplikacji mobilnej Mój Carrefour. Klienci hipermarketów Carrefour mogą skorzystać z 10 proc. zniżki na produkty tej marki.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.