10.06.2020/14:53

Carrefour ruszył z kampanią promującą niskie ceny i ofertę marki własnej

Carrefour rozpoczął we Francji nową kampanię marketingową skupiającą się na podkreśleniu niskich cen i jakości jaką oferuje asortyment marek własnych oraz produktów wytwarzanych we Francji. Śledząc dotychczasowe działania grupy można założyć, że już wkrótce podobna kampania ruszy także w Polsce.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.