10.06.2020/14:53

Carrefour ruszył z kampanią promującą niskie ceny i ofertę marki własnej

Carrefour rozpoczął we Francji nową kampanię marketingową skupiającą się na podkreśleniu niskich cen i jakości jaką oferuje asortyment marek własnych oraz produktów wytwarzanych we Francji. Śledząc dotychczasowe działania grupy można założyć, że już wkrótce podobna kampania ruszy także w Polsce.

W przypadku rynku francuskiego kampania na dwóch kluczowych kwestiach. Po pierwsze, Carrefour komunikuje, że nowa kampania (promująca marki własne) ma na celu wsparcie budżetów klientów i ich siły zakupowej, podkreślenie jakości produktów marki własnej, a także wsparcie dla francuskiej gospodarki oraz jej odbudowy po koronakryzysie.

Kampania podkreśla ofertę cenową sklepów Carrefoura, które zagwarantują klientom we Francji najniższą cenę na 500 kluczowych markowych produktach. Sieć co tydzień będzie oferować 10 sezonowych owoców i warzyw po „bezkonkurencyjnych cenach ”, a jednocześnie zagwarantuje najniższe ceny małych urządzeń RTV/AGD i paliwa. Carrefour oferuje również zniżki na 5000 produktów marek własnych klientom, korzystających z programu lojalnościowego.

Operator podkreśla w komunikacji, że promowane w sklepach produkty pochodzą od kluczowych partnerów sieci (prawie 1500 producentów), którzy produkują je we Francji, a tym samym Carrefour wspiera lokalne społeczności i francuską gospodarkę.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.