22.09.2020/17:20

Carrefour, Tesco i Metro dołączają do koalicji przeciwko wycinaniu lasów

Siedemnaście wiodących detalistów zajmujących się handlem żywności i producentów łączy się w celu zwalczania wycinku lasów w celu produkcji oleju palmowego, soi i pulpy drzewnej – podaje serwis retaildetail.eu.

„Ochrona lasów jest motorem wzrostu gospodarczego, bez poświęcenia dla wzrostu gospodarczego” – mówią koalicjanci.

Wycinanie lasów jest częścią procesu oleju palmowego, soi i masy drzewnej. Członkowie koalicji proszą swoich dostawców o podjęcie kroków na rzecz zrównoważonej działalności rozwoju. 

W projekcie biorą udział m.in. takie firmy jak Carrefour i Mars, swoje zaangażowanie potwierdziło także Mondelez, Colgate-Palmolive, Danone, Essity, General Mills, Bimbo, Jeronimo Martins, Metro, Nestlé, PepsiCo, P&G, Sainsbury's, Tesco, Unilever i Walmart.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także