13.09.2016/13:57

Carrefour testuje w Polsce nowy koncept - Bistro Express

Carrefour testuje nowy koncept gastronomiczny pod nazwą Bistro Express przeznaczony dla sklepów convenience – dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Menu oferowane przez Bistro Express będzie szersze niż obecna oferta gastronomiczna sklepów sieci, co ciekawe francuski operator pracuje także nad ofertą śniadaniową.

Moduł Bistro Express testowany jest obecnie w kilku miejskich placówkach Carrefour Express (tych w kolorze pomarańczowym). W ofercie stoiska znajdują się nie tylko kanapki z kurczakiem i hot-dogi, ale także frytki, panierowane polędwiczki drobiowe (na sztuki) i gofry. Co ciekawe Carrefour oferuje cztery różne zestawy „obiadowe”, w ramach których można kupić, np. polędwiczki drobiowe frytki i napój (za 8,99 zł) lub zestaw deserowy, czyli gofra z kawą za 5,99 zł.

Jak dowiedziały się wiadomoscihandlowe.pl projekt jest obecnie w fazie testów. Wszystko jednak wskazuje, że zostanie wprowadzony na szerszą skalę. Firma pracuje nad dalszym rozwojem projektu i już wkrótce w sklepach może pojawić się menu śniadaniowe, a ramach którego do godz. 12.00 będzie można kupić np. naleśniki, ser panierowany camembert, czy kanapkę z jajkiem.

Nowy koncept gastronomiczny sieci Carrefour, to kolejny sygnał pokazujący niezwykłą innowacyjność firmy na krajowym rynku handlowym. Operator stara się coraz bardziej dostosowywać ofertę sklepów w poszczególnych lokalizacjach do potrzeb klienta, który korzysta z jego oferty w danym miejscu. Gastronomia i koncepty z nią związane będą jednym z tych elementów strategii firm handlowych, które będą z niezwykłą dynamiką rozwijały się w najbliższych latach. Carrefour to widzi i zamierza tę szansę wykorzystać.

Bistro oraz usługi dodatkowe oferowane w sklepie, to także szansa na wyższe zyski dla potencjalnych franczyzobiorców sieci Carrefour. Rozwój kolejnych projektów tego typu daje większą szansę na sukces projektu handlowego na lokalnym rynku.

Carrefour Polska zarządza w Polsce siecią ponad 800 sklepów w pięciu formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych, convenience i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.