03.02.2017/05:09

Carrefour testuje rewolucyjny koncept miejski - Carrefour Express Urban Life (galeria zdjęć)

Włoski oddział sieci Carrefour uruchomił w Mediolanie nowy –  „rewolucyjny”, jak nie bez podstaw chwali się sieć – koncept Carrefour Express „Urban Life”. Jest to swego rodzaju połączenie lokalnego sklepu convenience z fast-foodem

Na terenie sali sprzedaży Carrefour Express wydzielona została strefa gastronomiczna, w której można zjeść śniadanie czy lunch, ale także kupić jedzenie na wynos. Mieści się tam także bar oferujący drinki oraz ponad 200 gatunków piwa. Całość uzupełnia przestrzeń „relaksacyjna” do pracy czy wypoczynku.

Sklep zlokalizowany jest w słynącym z nocnego życia centrum Mediolanu. Ma dwa poziomy liczące ok 120 mkw. Nowy koncept wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, którzy coraz chętniej zacierają granice pomiędzy odpoczynkiem, pracą i spotkaniami towarzyskimi.

Półki sklepowe zostały przeprojektowane i przekształcone w nowe obszary, takie jak obszar kawy, z szerokim wyborem deserów i przekąsek śniadaniowych, obszar gastronomiczny, gdzie można zjeść lunch, czy wreszcie obszar nazwany Tokyo Street, oferujący świeże sushi.

W ofercie strefy gastronomicznej są nie tylko dania gotowe na wynos, ale także bardziej wykwintne dania restauracyjne. Jest też bar sałatkowy oraz kącik ze świeżo wyciskanymi sokami.

Jak jednak przekonuje Carrefour, absolutną innowacją jest zmieszczenie w placówce handlowej hallu wypoczynkowego (lounge bar) z kanapami i fotelami, gdzie można zamówić drinki, w godzinach od 18 do 21 oferowane w promocji Happy Hour.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.