Carrefour testuje w hipermarketach koncept sklepów outletowych
Carrefour testuje w niektórych francuskich hipermarketach nowy koncept handlowy o nazwie Carrefour Outlet. Na wydzielonym i na nowo zaaranżowanym obszarze marketu powstały sklepy wyprzedażowe, które oferują niesprzedane produkty sezonowe po bardzo okazyjnych cenach – informuje LSA.
Carrefour stara się podnieść atrakcyjność francuskich hipermarketów. Detalista wyodrębnił w swoich kilku hipermarketach powierzchnię od 1000 do 1500 mkw. w ramach której powstał nowy koncept handlowy - Carrefour Outlet. W jego ofercie znajdują się niesprzedane produkty sezonowe oferowane w bardzo konkurencyjnych cenach (od -30 do -70 proc.). Outlety oferują m.in. zabawki, odzież, przybory kuchenne, aż po produkty do majsterkowania czy wyroby papiernicze i piśmienncze.
Dotychczas outlety Carrefoura powstały na terenie siedmiu francuskich hipermarketów sieci, a do końca roku ma ruszyć w 12 kolejnych lokalizacjach. W najbliższym czasie sieć chce mieć nowy koncept zaimplementowany w ok. 20 lokalizacjach.
Według LSA dotychczasowe testy we Francji wypadły pomyślnie, a koncept jest dochodowy.
Warto przypomnieć, że koncept wyprzedażowy Carrefoura działa w hiszpańskich sklepach sieci już od kilku lat.
8