20.07.2016 / 14:10
StoryEditor

Carrefour w Krakowie wydłuża pracę sklepów na Światowe Dni Młodzieży

Sklep sieci Carrefour we Francji (materiały prasowe)
Wybrane krakowskie super- i hipermarkety Carrefour wydłużają godziny pracy z okazji zbliżających się Światowych Dni Młodzieży. Firma Carrefour Polska jest również Darczyńcą Wody – firma ofiaruje ponad 320 tysięcy butelek wody. Zostaną one przekazane pielgrzymom i wolontariuszom.

Carrefour Polska należy firm wspierających Światowe Dni Młodzieży 2016, które odbędą się w dniach 26-31 lipca. W związku z przewidywanym przybyciem blisko 2 500 000 pielgrzymów ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2025 / 14:15
StoryEditor
Szef Biedronki: Sukces z Polski możemy powtórzyć w Europie. Luis Araujo o ekspansji

– Wspólnie tworzymy coś, co wykracza daleko poza handel detaliczny – podkreśla Luis Araujo, prezes sieci Biedronka z okazji 30-lecia obecności dyskontów na rynku. Jest też przekonany, że sukces Biedronki uda się powtórzyć na innych krajach Europy. W jaki sposób sieć handlowa chce się rozwijać?

W artykule przeczytasz:

  • Luis Araujo: Biedronka stała się jednym z filarów polskiej gospodarki
  • Adaptacja do zmian kluczem do sukcesu Biedronki
  • Ludzie są fundamentem sukcesu i przyszłości Biedronki
  • Wizje ekspansji Biedronki na rynki Europy Środkowo-Wschodniej

Luis Araujo: Biedronka stała się jednym z filarów polskiej gospodarki

Biedronka świętuje 30 lat na polskim rynku i przy tej okazji prezes sieci Luis Araujo wskazuje, co było i jest kluczowe dla tak dużego rozwoju sieci w Polsce.

– Wspólnie tworzymy coś, co wykracza daleko poza handel detaliczny i sprzedaż żywności – mówił Luis Araujo, prezes Biedronki.

Jego zdaniem, w ciągu 30 lat Biedronka stała się trwałym filarem polskiej gospodarki i jedną z ulubionych marek Polaków. Szef sieci dyskontów podkreśla również, że tak znacząca pozycja sieci była możliwa dzięki zaufaniu konsumentów, ale także dzięki ludziom, którzy rozwijali Biedronkę przez trzy dekady.

image

Biedronka stąpa po polu minowym. Trzy kluczowe działania pozwolą jej budować przewagę na rynku

Adaptacja do zmian kluczem do sukcesu Biedronki

– Świat, w którym dziś żyjemy, jest nieprzewidywalny, a siły, które go kształtują, często działają w przeciwstawnych kierunkach. W takim otoczeniu Biedronka już wielokrotnie udowodniła, że potrafi się dostosowywać i rozwijać w sposób, jakiego oczekuje społeczeństwo. Jestem przekonany, że jesteśmy dobrze przygotowani na nadchodzące zmiany – uważa Luis Araujo. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 71% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2025 / 12:21
StoryEditor
Sieć Intermarché będzie wdrażać system kaucyjny we współpracy z firmą reprezentującą największych producentów napojów
Sieć Intermarché będzie wdrażać system kaucyjny we współpracy z operatorem Kaucja.pl (Shuterstock)

Sieć Intermarché, będąca częścią Grupy Muszkieterów rozpoczęła współpracę z operatorem Kaucja.pl - Krajowy System Kaucyjny. Wspólnie będą wdrażać system kaucyjny w sklepach, budując infrastrukturę, logistykę i metody sprawnego rozliczania kaucji za opakowania.

W ramach współpracy z Intermarche operator Kaucja.pl odpowiadać będzie za wdrożenie infrastruktury, systemów informatycznych, logistykę odbioru opakowań oraz rozliczanie kaucj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. listopad 2025 03:14