27.10.2016 / 18:28
StoryEditor

Carrefour wprowadza żywność do oferty sklepu internetowego eCarrefour.pl

Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska (materiały prasowe, Carrefour)
Carrefour wybrał doskonały moment na debiut na polskim rynku e-grocery. Jeden z ważniejszych e-graczy na warszawskim rynku e-commerce, czyli Alma24.pl został właśnie zamknięty. Alma zostawiła po sobie klientów i spore udziały w rynku, które będą chciały zagospodarować sieci Tesco, Piotr i Paweł, Frisco.pl, a teraz także Carrefour.

W ciągu ostatnich miesięcy Carrefour systematycznie rozwijał asortyment sklepu internetowego eCarrefour.pl, teraz zdecydował się na wprowadzenie do oferty produktów spożywczych ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.10.2025 / 14:55
StoryEditor
HeyDude otwiera pierwszy sklep w Polsce. Znamy lokalizację
Zdjęcie wykonane w pierwszym w Polsce sklepie marki HeyDude, który ruszył w CH Wola Park (fot. mat. prasowe)
Zdjęcie wykonane w pierwszym w Polsce sklepie marki HeyDude, który ruszył w CH Wola Park (fot. mat. prasowe)mat. prasowe
Zdjęcie wykonane w pierwszym w Polsce sklepie marki HeyDude, który ruszył w CH Wola Park (fot. mat. prasowe)
Zdjęcie wykonane w pierwszym w Polsce sklepie marki HeyDude, który ruszył w CH Wola Parkmat. prasowe
Zdjęcie wykonane w pierwszym w Polsce sklepie marki HeyDude, który ruszył w CH Wola Park (fot. mat. prasowe)
Zdjęcie wykonane w pierwszym w Polsce sklepie marki HeyDude, który ruszył w CH Wola Parkmat. prasowe
Zdjęcie wykonane w pierwszym w Polsce sklepie marki HeyDude, który ruszył w CH Wola Park (fot. mat. prasowe)
Zdjęcie wykonane w pierwszym w Polsce sklepie marki HeyDude, który ruszył w CH Wola Park (fot. mat. prasowe)
Zdjęcie wykonane w pierwszym w Polsce sklepie marki HeyDude, który ruszył w CH Wola Park (fot. mat. prasowe)

Pierwszy stacjonarny salon marki HeyDude w Polsce już działa. Punkt ten ruszył w warszawskim centrum handlowym Wola Park.

HeyDude to założona w 2008 r. marka obuwia, której obecnym właścicielem jest firma Crocs Inc. Akwizycja nastąpiła w 2022 r., a opiewała na kwotę ponad 2,5 mld dolarów (w ty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.10.2025 / 12:03
StoryEditor
Dyskusja bez tabu. Na Forum Branży Kosmetycznej 2025 porozmawiamy o produktach sexual wellness
Najbliższa edycja Forum Branży Kosmetycznej odbędzie się 16 października 2025 r. (fot. Shootit Photography)

Jeszcze kilka lat temu były to kategorie obecne wyłącznie w aptekach lub sklepach specjalistycznych. Dziś coraz częściej trafiają na półki tradycyjnych drogerii i supermarketów. Produkty z obszaru sexual wellness – od lubrykantów po gadżety intymne i suplementy diety – zyskują na popularności, a konsumenci oczekują dostępu do nich w wygodnym, codziennym kanale zakupowym. Czy sieci detaliczne są na to gotowe?

Kto pierwszy, ten lepszy: strategiczna decyzja o wprowadzeniu nowej kategorii

Producenci i dystrybutorzy obserwują rosnące zainteresowanie produktami z obszaru sexual w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. październik 2025 01:22