Carrefour wprowadza żywność do oferty sklepu internetowego eCarrefour.pl
Carrefour wybrał doskonały moment na debiut na polskim rynku e-grocery. Jeden z ważniejszych e-graczy na warszawskim rynku e-commerce, czyli Alma24.pl został właśnie zamknięty. Alma zostawiła po sobie klientów i spore udziały w rynku, które będą chciały zagospodarować sieci Tesco, Piotr i Paweł, Frisco.pl, a teraz także Carrefour.
W ciągu ostatnich miesięcy Carrefour systematycznie rozwijał asortyment sklepu internetowego eCarrefour.pl, teraz zdecydował się na wprowadzenie do oferty produktów spożywczych – dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. eCarrefour.pl zaoferuje 12000 artykułów z kategorii FMCG. Zakupy o wartości powyżej 100 zł są dostarczane do klientów za darmo.
W niecały rok po uruchomieniu sklepu internetowego eCarrefour.pl jego dotychczasowa oferta produktów non-food została rozszerzona o artykuły spożywcze. W chwili obecnej system został udostępniony dla mieszkańców wybranych warszawskich dzielnic: Białołęki, Targówka, Pragi Południe i Północ oraz Zielonki, Ząbek i Marek. Docelowo dostawy obejmą największe miasta Polski, a w kolejnych miesiącach projekt będzie rozwijany w kolejnych dzielnicach Warszawy.
- Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Carrefour uruchamia właśnie handel produktami spożywczymi w internecie. Rok sprzedaży online przyniósł zadowalające rezultaty, dlatego teraz wzbogacamy ofertę o kategorię, której oczekiwali nasi klienci. To kolejny krok w kierunku budowania silnej multikanałowej i multiformatowej oferty sprzedaży Carrefour w Polsce – podkreśla Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.
Klienci mogą wybierać spośród blisko 12000 produktów, bazujących na asortymencie hipermarketu. Liczba produktów będzie sukcesywnie poszerzana i została podzielona na 4 główne kategorie: Napoje, Artykuły spożywcze suche, Drogeria i Perfumeria.
W przyszłości asortyment zostanie poszerzony również o produkty świeże, wymagające transportu samochodami chłodniczymi. Klienci wciąż mogą zamawiać również spośród około 4500 artykułów przemysłowych, znajdujących się w sklepie eCarrefour.pl, między innymi sprzęt AGD i RTV, a także artykuły do domu i ogrodu.
Po wybraniu produktów i złożeniu zamówienia klient może zdecydować o terminie dostawy. W zależności od dostępności można wybierać spośród dwugodzinnych zakresów, przy czym istnieje również możliwość otrzymania zakupów jeszcze tego samego dnia.
Dostawa zakupów o wartości powyżej 100 zł jest darmowa; zakupów o wartości między 50 a 100 zł wynosi 9,90 zł; zakupów o wartości do 50 zł - 19,90 zł. Koszty dostawy zakupów będą mogły ulegać zmianie i będą zależne od okresów i czasu dostawy. Towar do klienta dostarcza, wraz z wnoszeniem, kierowca. Zakupy będzie można odebrać również w sklepie, obecnie jest to usługa dostępna w hipermarkecie na ulicy Głębockiej 15 w Warszawie, ale docelowo taka opcja planowana jest w każdym hipermarkecie Carrefour.
5 komentarzy
-
02.11.2016
śmiać się chce z takich pseudo very professional prezesów w drogich garniturkach pozujących z założonymi rękami ! ...
-
31.10.2016
@do borsuk
Obecnie nie jest zapóźno. To kosztowny dla firmy biznes a sprzedaż grocery przez net jest narazie niewielka 1-2%. To inwestycja w przyszłość. Rzecz w tym, że oferta ograniczona @Marek ma rację, że brakuje nabiał, owoce, warzywa, mrożonki...bez tego będzie słabo. -
28.10.2016
Decyzja spóźniona o lata? Wszyscy już mają sprzedaz przez internet
-
27.10.2016
To dobra wiadomość bo i tak robiłem u nich zakupy. Teraz nie będę przynajmniej dźwigał wody do domu. A resztę i tak kupuje w małych sklepach. Dobrze, że jest opcja dostawy gratis.
-
27.10.2016
a gdzie nabiał, owoce, warzywa, mrożonki...
12