13.11.2020/21:30

Carrefour wprowadza do polskich hipermarketów nowy koncept wyprzedażowy. W ofercie towary nawet za 1 zł! [ZDJĘCIA]

Sieć Carrefour Polska uruchomiła strefy Outlet w trzech sklepach Carrefour - w Parku Handlowym Zakopianka w Krakowie, CH Atrium Targówek w Warszawie oraz Galerii Morena w Gdańsku. Projekt jest testem nowego konceptu wyprzedażowego francuskiego operatora w Polsce.

W strefie Carrefour Outlet klienci znajdą ok 400 produktów z kategorii przemysłowych - w tym m.in. RTV/AGD, artykuły wyposażenia wnętrz, dekoracyjne, sportowe, zabawki - z rabatami sięgającymi do 70 proc. „Proponujemy klientom kilkaset produktów non-food w atrakcyjnych cenach, zaczynających się już od 1 zł” – podkreślają przedstawiciele sieci Carrefour Polska. 

Strefa Carrefour Outlet to zupełnie nowy koncept i nowa strefa, która uruchomiona została 10 listopada w trzech hipermarketach Carrefoura w Warszawie, Gdańsku i Krakowie. Projekt jest na etapie testów więc firma nie informuje, czy będzie on rozwijany na kolejne sklepy wielkopowierzchniowe. Można jednak założyć, że jeśli projekt się sprawdzi, to strefy Outlet powstaną w części z ok. 90 hipermarketów sieci w Polsce.

Dlaczego Carrefour zdecydował się wprowadzić taką strefę w swoich największych placówkach? Odpowiedzi może być kilka. To kwestia zagospodarowania powierzchni sklepów, które w sytuacji pandemii i mniejszej liczby wizyt klientów ograniczają także ofertę. Próba zmotywowania klientów do odwiedzenia hipermarketów działających w centrach handlowych, które funkcjonują obecnie w bardzo ograniczonym zakresie. Próba podkreślenia bogactwa oferty i niskich cen produktów non food, którą oferują hipermarkety w sytuacji gdy znaczna część sklepów tego typu (zlokalizowanych w galeriach) nie może działać.

Carrefour wskazuje, że strefy Outlet mają „na celu wyjście naprzeciw potrzebom odwiedzających nasze sklepy klientów, szczególnie konsumentów szukających korzystnych okazji zakupowych i ciekawych ofert w dobrych cenach. Stale dbając o konkurencyjne ceny oraz atrakcyjność i dostępność produktów w strefie Outlet.”

„Chcemy budować najlepsze doświadczenia zakupowe naszych klientów” – wyjaśniają przedstawiciele francuskiej sieci.

Carrefour Polska to sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Dostawca 16.11.2020

    Outlet - ponownie Carrefour stara się handlować tanizną - to już kiedyś było i nie wyszło. Mój dziadek mówił iż biednego nie stać na kupowanie tanich, słabej jakości produktów. Nie ma tam nic nadzwyczajnego. Kolejny pomysł Centrali który nie wypali.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także