Carrefour wprowadza do polskich hipermarketów nowy koncept wyprzedażowy. W ofercie towary nawet za 1 zł! [ZDJĘCIA]
Sieć Carrefour Polska uruchomiła strefy Outlet w trzech sklepach Carrefour - w Parku Handlowym Zakopianka w Krakowie, CH Atrium Targówek w Warszawie oraz Galerii Morena w Gdańsku. Projekt jest testem nowego konceptu wyprzedażowego francuskiego operatora w Polsce.
W strefie Carrefour Outlet klienci znajdą ok 400 produktów z kategorii przemysłowych - w tym m.in. RTV/AGD, artykuły wyposażenia wnętrz, dekoracyjne, sportowe, zabawki - z rabatami sięgającymi do 70 proc. „Proponujemy klientom kilkaset produktów non-food w atrakcyjnych cenach, zaczynających się już od 1 zł” – podkreślają przedstawiciele sieci Carrefour Polska.
Strefa Carrefour Outlet to zupełnie nowy koncept i nowa strefa, która uruchomiona została 10 listopada w trzech hipermarketach Carrefoura w Warszawie, Gdańsku i Krakowie. Projekt jest na etapie testów więc firma nie informuje, czy będzie on rozwijany na kolejne sklepy wielkopowierzchniowe. Można jednak założyć, że jeśli projekt się sprawdzi, to strefy Outlet powstaną w części z ok. 90 hipermarketów sieci w Polsce.
Dlaczego Carrefour zdecydował się wprowadzić taką strefę w swoich największych placówkach? Odpowiedzi może być kilka. To kwestia zagospodarowania powierzchni sklepów, które w sytuacji pandemii i mniejszej liczby wizyt klientów ograniczają także ofertę. Próba zmotywowania klientów do odwiedzenia hipermarketów działających w centrach handlowych, które funkcjonują obecnie w bardzo ograniczonym zakresie. Próba podkreślenia bogactwa oferty i niskich cen produktów non food, którą oferują hipermarkety w sytuacji gdy znaczna część sklepów tego typu (zlokalizowanych w galeriach) nie może działać.
Carrefour wskazuje, że strefy Outlet mają „na celu wyjście naprzeciw potrzebom odwiedzających nasze sklepy klientów, szczególnie konsumentów szukających korzystnych okazji zakupowych i ciekawych ofert w dobrych cenach. Stale dbając o konkurencyjne ceny oraz atrakcyjność i dostępność produktów w strefie Outlet.”
„Chcemy budować najlepsze doświadczenia zakupowe naszych klientów” – wyjaśniają przedstawiciele francuskiej sieci.
Carrefour Polska to sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
1 komentarz
-
16.11.2020
Outlet - ponownie Carrefour stara się handlować tanizną - to już kiedyś było i nie wyszło. Mój dziadek mówił iż biednego nie stać na kupowanie tanich, słabej jakości produktów. Nie ma tam nic nadzwyczajnego. Kolejny pomysł Centrali który nie wypali.
8