15.04.2020/23:40

Carrefour wprowadza do polskich sklepów dodatkowe usługi w związku z pandemią koronawirusa

Carrefour Polska wdrożył w swoich sklepach dodatkowe rozwiązania, które ułatwiają klientom dokonywanie bezpiecznych zakupów. Sieć wprowadziła do swojej oferty e-grocery usługę Zamów i odbierz (click&collect) dla zakupów spożywczych, opcję zamówienia gotowych koszyków zakupowych z dostawą kurierską dostępną w całej Polsce, a w sklepach stacjonarnych uruchomiła Zakupy na telefon. Ponadto, w celu ograniczania kolejek do kas i skrócenia czasu dokonywania zakupów, Carrefour rozszerza usługę Scan&Go.

Carrefour pracuje w pełnej mobilizacji, aby w tym wyjątkowym okresie zaopatrywać społeczeństwo we wszystkie niezbędne produkty. Bez zakłóceń funkcjonują wszystkie formaty sieci, w sklepach wprowadzone zostały rozwiązania zwiększające bezpieczeństwo klientów i pracowników, a oferta uzupełniana jest na bieżąco. Stan pandemii to również czas, w którym niezwykle ważne jest skuteczne wypracowanie nowych, niestandardowych rozwiązań ułatwiających dokonywanie bezpiecznych zakupów.

- Sytuacja związana z rozprzestrzenianiem się koronawirusa oznacza dla Carrefour szczególną odpowiedzialność społeczną. Działamy w pełnej mobilizacji, poczuciu solidarności i troski, aby w obliczu sytuacji wyjątkowej zapewniać rozwiązania, które umożliwiają naszym klientom bezpieczniejsze dokonywanie zakupów i skrócą kolejki w sklepach – mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych w Carrefour Polska.

Zamów i odbierz dla internetowych zakupów spożywczych

W celu przyspieszenia realizacji zamówień spożywczych ze strony internetowej zakupycodzienne.carrefour.pl, Carrefour wdraża kolejny sposób ich odbioru. Obok dostawy do domu, wysyłki kurierskiej gotowych paczek i odbioru w punktach Drive (Warszawa) klienci Carrefour mogą teraz korzystać również z usługi Zamów i odbierz – osobistego odbioru zamówionych przez Internet zakupów spożywczych w hipermarketach i supermarketach Carrefour w całej Polsce. Po zalogowaniu się na stronę e-sklepu spożywczego Carrefour, klient wybiera sposób dostawy „Odbiór w punkcie Carrefour”, a następnie konkretny sklep i datę odbioru zakupów. Koszyk kompletuje się jak dotychczas – na stronie internetowej. Obecnie usługa odbioru zakupów realizowana jest w kilkudziesięciu  sklepach, a lista dostępnych sklepów rozszerzana jest na bieżąco. Docelowo usługa Zamów i odbierz (click&collect) dla internetowych zakupów spożywczych realizowana będzie we wszystkich hipermarketach i supermarketach sieci.

Gotowe koszyki zakupowe

Carrefour poszerza swoją ofertę e-grocery również o gotowe koszyki zakupowe dostarczane przesyłką kurierską do każdego miejsca w Polsce. Koszyki zamawiać można z e-sklepu spożywczego Carrefour oraz poprzez konto Carrefour na platformie Allegro. Klienci wybierać mogą spośród pięciu rodzajów gotowych paczek: Koszyka dla Każdego, Koszyka dla Seniora, Koszyka Drogeryjnego, Koszyka Rodzinnego oraz Koszyka Wegetariańskiego. Koszyki zawierają od 16 do 25 produktów niewymagających chłodzenia i wysyłane są przesyłką kurierską w ciągu 2 dni roboczych. Klienci z Warszawy będą mieli dodatkową możliwość ich odebrania w punktach Click&collect sklepów Carrefour w centrum handlowym Atrium Targówek oraz Arkadia, klienci z Katowic w punkcie Click&collect hipermarketu Carrefour przy Al. Roździeńskiego 200, a klienci z Krakowa w punkcie Click&collect hipermarketu Carrefour Zakopianka. Koszyki sprzedawane są w cenie 139,99zł, a koszyk dla seniora kosztuje 99,99zł. Ceny te nie obejmują kosztów przesyłki.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.