05.06.2018/10:24

Carrefour wprowadza do sklepów bio pieczywo własnej produkcji

Carrefour Polska wprowadził do sprzedaży w dwóch hipermarketach w Polsce - w Katowicach i Bydgoszczy - pierwsze pieczywo własnej produkcji z certyfikacją bio.

Sieć tłumaczy, że działanie to stanowi element strategii transformacji żywieniowej, w myśl której firma działa między innymi na rzecz upowszechnienia produktów bio. Carrefour Polska wprowadził do sprzedaży w dwóch hipermarketach w Polsce, w Katowicach i Bydgoszczy, pierwsze pieczywo własnej produkcji z certyfikacją bio. Jest to element strategii transformacji żywieniowej, w myśl której firma działa między innymi na rzecz upowszechnienia produktów bio.

Careefour dostosował produkcję własną pieczywa do wymogów prawa rolnictwa ekologicznego, dzięki temu było możliwe uzyskanie certyfikatu bio. Certyfikatem ekologicznym są objęte 2 hipermarkety: w Katowicach przy ul. Roździeńskiego oraz w Bydgoszczy w Galerii Pomorskiej. Aktualnie w sprzedaży znajduje się BIO Chleb pszenny w cenie 14.99 PLN/kg, BIO Chleb żytni w cenie 9,99 PLN/kg oraz odpiekana BIO Bagietka pszenna w cenie 3,59 PLN/kg.

- W przyszłości planujemy rozszerzenie produkcji pieczywa BIO o kolejne sklepy w Polsce – zdradza Barbara Kowalska, dyrektor działu jakości i rozwoju trwałego w Carrefour Polska.

Carrefour zapowiada, że przeprowadzana przez niego transformacja żywieniowa będzie realizowana w oparciu o kluczowe zobowiązania: wdrożenie planu rolnictwa ekologicznego w Polsce od roku 2018, demokratyzację żywności bio, promocję produktów lokalnych i regionalnych, długofalowe wsparcie dla rolników w procesie przekształceń na rolnictwo ekologiczne oraz mobilizację Fundacji Carrefour w zakresie finansowania takich projektów.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.