01.03.2017/10:33

Carrefour wprowadza do sklepów markę BIO warto!

Carrefour Polska wprowadza do sprzedaży pochodzące od polskich producentów  warzywa bio marki BIO warto!, której producentem jest Agro Select S.A. Nowa, ekologiczna gama produktów jest dostępna od 28 lutego dla klientów wszystkich hiper- i supermarketów oraz wybranych sklepów Express sieci Carrefour.

Carrefour Polska, odpowiadając na rosnące zainteresowanie świadomych konsumentów, wprowadza nową markę warzyw bio BIO warto!. Gama produktów obejmuje warzywa korzeniowe i okopowe, pochodzące w całości od polskich, certyfikowanych producentów. Produkty powstają w małych, rodzinnych gospodarstwach  ekologicznych, zlokalizowanych w najczystszych regionach Polski. Asortyment obejmuje następujące produkty: ziemniak żółty (w opakowaniu 1 kg), cebula żółta (w opakowaniu 0,7 kg), burak czerwony (w opakowaniu 0,7 kg), seler korzeń w opakowaniu 0,7 kg, marchew (w opakowaniu 0,7 kg), pietruszka (w opakowaniu 0,5 kg).

Warzywa dostępne w linii BIO warto! gwarantują jakość i pochodzenie potwierdzone certyfikatami wydawanymi przez instytucje unijne. Ich produkcja odbywa się z poszanowaniem środowiska naturalnego i przy wykorzystaniu naturalnych metod oraz środków produkcji, a przy tym nie są one modyfikowane genetycznie. Produkty „BIO warto!” charakteryzują się wysoką wartością odżywczą i najwyższymi walorami smakowymi. Producent marki BIO warto!, firma Agro Select S.A., jest wieloletnim dostawcą Carrefour Polska.

Wprowadzenie marki BIO Warto jest kolejnym krokiem w rozwoju oferty żywności ekologicznej i naturalnej. Firma już od dłuższego czasu znacząco rozszerza w swoich sklepach ofertę produktów ze zdrowej półki (bio, dietetycznych, bezglutenowych, bez laktozy oraz dla diabetyków), a także produktów lokalnych, pochodzących od małych i średnich polskich producentów.

Pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklep internetowy. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.