21.09.2018/11:40
Carrefour wypromuje innowacyjnych dostawców marki własnej
Dobiega końca 8. edycja kampanii Autodiagnostyk, w której dostawcy marki własnej Carrefour prezentują swoje unikalne rozwiązania CSR. 21 września, podczas obrad jury konkursu, eksperci wybiorą laureatów kolejnej edycji kampanii, która w 2018 roku przebiega pod hasłem „Wyzwanie dla dostawców w zakresie innowacyjności”.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
W ramach subskrybcji otrzymasz:
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
0 komentarzy
Najnowsze z serwisu
9