30.07.2020/09:31

Carrefour z ambitnymi celami na 2022 roku. Czy uda się je zrealizować?

Zmniejszenie powierzchni hipermarketów o 350 tys. mkw, zwiększenie sprzedaż marki własnej o ponad 30 proc., blisko dwukrotny wzrost sprzedaży w kanale e-commerce – to część planów, które Carrefour zamierza realizować do 2022 roku. Na razie jednak do realizacji tych celów sporo brakuje.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Ten co wie 01.08.2020

    Do czerwca tego roku udało się osiągnąć wynik 1563 sklepów - skąd ta dana? Wedle wiedzy jaką mam, to w formacie COV jest około 650 sklepów.

  • Carrefour drożyzna 30.07.2020

    Nie chodzę do Carrefour, bo jest drogo i ciasno. Także zmniejszcie jeszcze powierzchnie, to już zajrzę tam na pewno wcale. Powinniście skupić się na tym, by ceny były atrakcyjne, a nie że ja tam przyjeżdżam po kilka rzeczy, bo drogo jak diabli. I te sklepy typu konfident, to porażka, ceny kosmos, takie jak w hipermarketach. Także zacznijcie się zmieniać cenowo, przestańcie pobierać opłaty za półki od firm. Hipermarkety to trzeba umieć prowadzić i zwiększać powierzchnię, skończycie jak Real!!!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także