30.07.2020/09:31

Carrefour z ambitnymi celami na 2022 roku. Czy uda się je zrealizować?

Zmniejszenie powierzchni hipermarketów o 350 tys. mkw, zwiększenie sprzedaż marki własnej o ponad 30 proc., blisko dwukrotny wzrost sprzedaży w kanale e-commerce – to część planów, które Carrefour zamierza realizować do 2022 roku. Na razie jednak do realizacji tych celów sporo brakuje.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Ten co wie 01.08.2020

    Do czerwca tego roku udało się osiągnąć wynik 1563 sklepów - skąd ta dana? Wedle wiedzy jaką mam, to w formacie COV jest około 650 sklepów.

  • Carrefour drożyzna 30.07.2020

    Nie chodzę do Carrefour, bo jest drogo i ciasno. Także zmniejszcie jeszcze powierzchnie, to już zajrzę tam na pewno wcale. Powinniście skupić się na tym, by ceny były atrakcyjne, a nie że ja tam przyjeżdżam po kilka rzeczy, bo drogo jak diabli. I te sklepy typu konfident, to porażka, ceny kosmos, takie jak w hipermarketach. Także zacznijcie się zmieniać cenowo, przestańcie pobierać opłaty za półki od firm. Hipermarkety to trzeba umieć prowadzić i zwiększać powierzchnię, skończycie jak Real!!!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także