08.06.2016/10:12

Carrefour z coraz większą liczbą sklepów franczyzowych

W maju bieżącego roku sieć sklepów franczyzowych działających pod szyldem Carrefour poszerzyła się o osiem placówek. Nowe sklepy uruchomione zostały w trzech różnych formatach: Carrefour Express convenience, Carrefour Express minimarket oraz Globi.

Nowe sklepy należące do sieci franczyzowej Carrefour zostały otwarte w całej Polsce. Najwięcej - cztery - uruchomiono w Warszawie, a pozostałe są dostępne dla klientów m. in. w Gdańsku czy Inowrocławiu. Placówki handlowe dołączyły do stale rozwijanej sieci sklepów osiedlowych i specjalistycznych Carrefour, która liczy już ponad 580 obiektów.

Przypomnijmy, w 2015 r. Carrefour otworzył w Polsce 116 sklepów typu convenience. Na obecny rok plany są bardziej ambitne, firma chce otworzyć 120-150 placówek w najmniejszych formatach, czyli Carrefour Express Convenience, Express Minimarket, Globi, Galerie Alkoholi, a także sklepów osiedlowych.

- Sklepy osiedlowe są niewątpliwie najbardziej dynamicznie rozwijającym się segmentem polskiego rynku. Za ich sukcesem stoją zmiany w zachowaniach klientów, którzy chcą robić codzienne zakupy szybko, po drodze do pracy lub domu – komentuje François Vincent, dyrektor ds. supermarketów i sklepów convenience w Carrefour Polska. I dodaje: – Carrefour dostrzega te trendy i dynamicznie inwestuje zarówno w organiczny rozwój sieci, oferując partnerom nowe formy współpracy, jak również w kompleksowe modernizacje oferowanych konceptów, aby jeszcze skuteczniej odpowiadać na potrzeby klientów zwiększając sprzedaż.

W 2015 roku Carrefour wprowadził gruntowne zmiany we wszystkich posiadanych formatach franczyzowych. Ich celem było dostosowanie wyglądu i oferty sklepów do zmieniających się potrzeb klientów. Dzięki temu firma opracowała atrakcyjne i skuteczne formaty sklepów, które sprawdzają się na różnych rynkach – zarówno w większych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Mogą nimi zarządzać zarówno osoby z wieloletnim doświadczeniem handlowym, jak i dopiero zaczynający swoją karierę w prowadzeniu sklepu.

Franczyzodawca zapewnia, że pomaga swoim partnerom na każdym etapie współpracy. Przed podpisaniem umowy Carrefour ocenia lokalizację i potencjał sklepu oraz ustala jego plan, wyposażenie i wizualizację. Przed otwarciem odbywają się szkolenia dla franczyzobiorcy i personelu oraz prace adaptacyjne w lokalu ze wsparciem ekipy otwarciowej. Przez cały okres współpracy czuwa nad nim opiekun regionalny, który dba o standardy, a także sugeruje, jak poprawić wyniki oraz pomaga wdrażać nowe elementy konceptu.

Pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 800 sklepów w pięciu różnych formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Oprócz tego francuska grupa jest w Polsce właścicielem 20 centrów handlowych i ponad 40 stacji paliwowych.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.