23.11.2016/11:43

Carrefour zapowiada przyspieszenie rozwoju Galerii Alkoholi

Franczyzowa sieć sklepów Galeria Alkoholi, której organizatorem jest Carrefour, powiększyła się w 2016 r. o 10 placówek, dobijając tym samym do granicy 50 sklepów. Jak zdradza w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Francois Vincent, dyrektor supermarketów i sklepów convenience w Carrefour, plany firmy na rok 2017 zakładają zwiększenie liczebności sieci do 70-80 punktów.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Han 23.11.2016

    Chętnie zobaczyłbym porównanie, jak wyglądają Galerie Alkoholi w zestawieniu z Dużym Benem. Czym te sklepy się różnią pod względem oferty? Do kogo są kierowane? Który koncept ma większe szanse się sprawdzić?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.